Ne. I když tyto karty obsahují symbol „přidej si jeden život“, pouze karty
Pivo
mohou být podle pravidel použity mimo svůj tah.Ano. Obecně platí, že
Barel
funguje proti všem kartám se symbolem BANG!
Karty hráče odstraněného ze hry jsou rozděleny mezi postavy Vera Custer a Vulture Sam. Ten z nich, který je první na řadě za zabitým hráčem ve směru hodinových ručiček, si vybírá první kartu (buď náhodně z ruky, nebo z karet ze stolu). Pak si vybírá druhý hráč další kartu a tak to pokračuje dále, dokud si oba nerozdělí všechny karty zabitého hráče..
Stačí pouze jedna karta
Vedle!
Schopnost postavy Slab the Killer se vztahuje pouze na kary BANG!
Ano. Všechny tyto karty mají různá jména, není zde tedy žádné omezení.
Dynamit
se musí posunout před následujícího hráče (ve směru hodinových ručiček), který před sebou nemá kartu Dynamit
. Jestliže tedy Dynamit
nevybuchne, zůstává před tím samým hráčem, neboť druhý hráč již před sebou Dynamit
má.Ne. Obecně řečeno, nikdy nemůžete mít před sebou vyloženy dvě karty stejného jména.
Ano, nejsou to karty
Pivo
. Nicméně stále je nemůžete použít mimo svůj tah k záchraně svého života.Pokud Tequila Joe ztrácí jeden život a zahraje
Pivo
, zůstanou mu dva životy. Pokud je ale zabit výbuchem karty Dynamit
, musí spočítat všechny ztracené a získané životy, aby zjistil, jestli přežije. Když má například 1 život a Dynamit
vybuchne, Tequila Joe bude mít -2 životy, potřebuje tedy dvě karty Pivo
k tomu, aby se zachránil (v tomto případě mu zůstanou -2 + 4 = 2 životy).Ne. Schopnost postavy Apache Kid se vztahuje pouze na karty zahrané ostatními hráči během jejich tahů. Je tedy chráněn před přibližně polovinou karet
BANG!
, před všemi kartami Indiáni!
, před kartou Krytý vůz
a před některými kartami Cat Balou
a Panika!
, pokud by byly proti němu zahrány. Ostatní karty (Hokynářství
, Skrýš
, zbraně atd.) fungují vždy normálně.Přečtěte si symboly na kartách. Obě karty dovolují vzít si kartu (z ruky či ze stolu) libovolného hráče, bez ohledu na vzdálenost.
Na jakoukoli vzdálenost, na kterou dostřelí..
Poznámka: Následující otázky jsou relevantní při hře s rozšířením Pravé poledne:
Pokud je Bill Noface šerif, tak musel utržit 3 zranění, takže by si normálně dobral 1 + 3 = 4 karty. Tím pádem, pokud je ve hře
Žízeň
, Bill Noface si dobere 3 karty, zatímco při Příjezdu vlaku
si dobere 5 karet. Pokud Bill Noface není šerif, tak si dobere 2 karty při Žízni
a 4 karty při Příjezdu vlaku
.Bill Noface vstupuje do hry s 5 kartami, Pixie Pete se 3 kartami.
Vždy, když duch opouští hru, obdrží Greg Digger 2 životy a Herb Hunter si dobere 2 karty z dobíracího balíčku.
Obecně ne, neboť duch vstupuje do hry bez životů. Nicméně pokud Chuck Wengam získá nějakým způsobem jeden nebo více životů (např. zahráním karet
Pivo
nebo Whisky
), může svou schopnost použít.Poznámka: Další dotazy nejsou součástí oficiálních FAQ, které udržuje dV Giochi na své webové stránce a které platí i v turnajích. Jsou však součástí FAQ na stránkách autora hry.
Ne, pokud ovšem nepřevzala schopnost postavy Lucky Duke v minulém kole. Schopnost postavy Vera Custer je vyvolána během fáze 1 jejího tahu (před dobíráním), ale
Vězení
ji donutí tuto fázi zcela přeskočit. Zjistěte tedy nejdříve, jestli Vera Custer unikne z Vězení
. Pokud ne, nemá až do svého příštího tahu žádnou schopnost.BANG!® Dodge City™: FAQ
Copyright © daVinci Editrice S.r.l.
All rights reserved.