Těchto pár postav jsem navrhl, plánuji kdyžtak přidat další. Byl bych vděčný za vaše názory
Sanders Cartman:
Na začátku svého tahu může odhodit až dvě karty a líznout si o tolik karet víc ve fázi 1 svého tahu.
4 životy
(Původně mohl jednou za tah zahodit kartu a líznout si za ni dvě nové)
Ram Roger:
Odhozením hnědé karty může zahrát Bang! na hráče na vzdálenost jedna. Tuto schopnost může využít tolikrát, kolik je jeho aktuální počet životů.
4 životy
(Možná příliš silný)
Pik Axe:
Pokud se vyhne efektu karty BANG!, která na něj byla zahrána, může si tuto kartu BANG! vyložit před sebe. Na začátku svého příštího tahu ji pak může zahodit a líznout si za ni kartu.
4 životy
Raising Sun:
Na začátku svého tahu může vzít kartu před hráčem, kterého vidí na vzdálenost jedna, a vyložit si ji před sebe. Na konci svého tahu musí kartu vrátit zpět.
4 životy
Bard Samary:
Kdykoli někdo zahraje Pivo mimo jeho tah, kartu si vezme a vyloží si ji před sebe. Poté si ve fázi jedna svého tahu může líznout o jednu kartu méně a zahrát jedno z těchto Piv.
3 nebo 4 životy
Dirt Smith:
Hráči vedle něj na něj nemůžou zahrát karty, kterým je jediným cílem, pokud před sebou nemají Apaloosa/Silver.
3 životy
Jerry Tom:
Pokud si ve své lízací fázi lízne kartu BANG!, může jej zahrát na kteréhokoliv hráče a líznout si další kartu.
4 životy
KoKo_Karrot - Nápady na postavy
Re: KoKo_Karrot - Nápady na postavy
Dobrý....udělej to v B!CG
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 zář 2012, 10:21
Re: KoKo_Karrot - Nápady na postavy
Zkusit to můžu, proč ne ale postavy vyzkoušet ve hře by bylo horší. Jednou už jsem v B!CG postavu udělal a byla až příliš slabá. Od té doby se té kartě všichni smějí a najednou aby jich bylo 6?
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24 srp 2014, 11:16
Re: KoKo_Karrot - Nápady na postavy
1. Sanders Cartman -
dobra schopnost, v podstate podobne ako karta Ranc v rozsireni WWS
2. Ram Roger -
velmi pekne , ale skor by som to upravil takto: tuto schopnost muze vyuzit tolikrat, kolik ma ztracenych zivotu.
3. Pik Axe -
tiez dost dobre, neskusal som ju hrat ale podla mna by bola balancovana aj s 3 zivotmi.
4. Raising Sun -
velke vyuzitie v tom nevidim, kedze nemozes zobrat mustanga a skrys, jedine ak by si na chvilu zrusil hracovy barel alebo zelezny plat, ale aj tak nevydim dovod preco si tie karty vyklada pred seba.
5. Bard Samary -
dal by som 4 zivoty, nakolko v hre 2 hracov aj tak neplatia.
6. tuto schopnost by som zrusil, velmi kazi priebeh hry a niektory hraci by nemohli plnit svoje roli.
7. dobra schopnost
dobra schopnost, v podstate podobne ako karta Ranc v rozsireni WWS
2. Ram Roger -
velmi pekne , ale skor by som to upravil takto: tuto schopnost muze vyuzit tolikrat, kolik ma ztracenych zivotu.
3. Pik Axe -
tiez dost dobre, neskusal som ju hrat ale podla mna by bola balancovana aj s 3 zivotmi.
4. Raising Sun -
velke vyuzitie v tom nevidim, kedze nemozes zobrat mustanga a skrys, jedine ak by si na chvilu zrusil hracovy barel alebo zelezny plat, ale aj tak nevydim dovod preco si tie karty vyklada pred seba.
5. Bard Samary -
dal by som 4 zivoty, nakolko v hre 2 hracov aj tak neplatia.
6. tuto schopnost by som zrusil, velmi kazi priebeh hry a niektory hraci by nemohli plnit svoje roli.
7. dobra schopnost