Končí se Bangem kolo?

pravidla a nejčastěji kladené otázky
Odpovědět
Flippo
Příspěvky: 1
Registrován: 30 srp 2022, 11:02

Končí se Bangem kolo?

Příspěvek od Flippo »

Zdravím.

Často se mi stává, že když hraju s nějakými méně zkušenými hráči Bangu, tak říkají, že Bangem se končí kolo a "hrálo se to tak vždy". Já si to nemyslím a považuji to za špatně pochopené znění pravidel, následně šířené dál. V pravidlech je jen psáno, že je možno hrát jeden Bang za tah. Bohužel pravidla to více nespecifikují a nemám se o co opřít, když takové pravidlo neexistuje a autor se k tomu nevyjadřuje. Můžete mě prosím ujistit, že Bangem se kolo opravdu nekončí a případně mě odkázat na nějaké pravidla, které toto specifikují?

Předem děkuji.
Uživatelský avatar
andy636
Příspěvky: 220
Registrován: 07 zář 2010, 18:02

Re: Končí se Bangem kolo?

Příspěvek od andy636 »

Ak to nie je špecifikované v pravidlách tak nie je o čom reč. Osobne by ma zaujímalo ako si to potom predstavujú, keď má niekto možnosť hrať viac BANG!-ov (napr. má Volcanic). Ale dobre, aby som to bral seriózne:
Jakmile 2. fáze skončí (protože nechcete nebo nemůžete hrát žádné další karty)[, ...]
Tou druhou časťou sa myslí napr. ak má niekto prázdnu ruku.
Odpovědět