Nalezeno 23 výsledků hledání

od mr.kurtz
16 zář 2006, 14:40
Fórum: A Fistful of Cards karty
Téma: rozdíl mezi Lasem a Soudcem
Odpovědi: 14
Zobrazení: 28547

Myslel sem, když už je ve hře.
od mr.kurtz
18 črc 2006, 15:09
Fórum: Obrázky,rozměry a množství karet
Téma: Kolik je jakých karet?
Odpovědi: 14
Zobrazení: 51613

Konečně sem se na to podíval. Mám Město duchů a kromě tý Skrýše a Hokynářství to všechno sedí.
od mr.kurtz
15 čer 2006, 12:58
Fórum: Character cards
Téma: Sid Ketchum
Odpovědi: 3
Zobrazení: 9375

I think he can use it on another players turn, but not to save his last life point, he would have to discard it before.
od mr.kurtz
15 čer 2006, 12:40
Fórum: Character cards
Téma: Lucky Duke
Odpovědi: 13
Zobrazení: 27562

Generally, "drawing!" means drawing for Barrel, Dynamite etc. where you seek some specific suite and/or number of card. Therefore Lucky Duke's ability applies to this kind of drawing ("drawing!"), not drawing in phase 1.
od mr.kurtz
23 kvě 2006, 17:42
Fórum: High Noon karty
Téma: Ožití hráče
Odpovědi: 5
Zobrazení: 12264

To byl jenom příklad, že si může duch přidat život, ale nemůže hrát dál.

Co se týče ankety, tak uplně nerozumim tý otázce.
od mr.kurtz
20 kvě 2006, 14:35
Fórum: High Noon karty
Téma: Ožití hráče
Odpovědi: 5
Zobrazení: 12264

Přidat si život duch může; např. FAQ HN + DC: X5. Může Chuck Wengam použít svou schopnost jako duch během Města duchů? Obecně ne, nebo? duch vstupuje do hry bez životů. Nicméně pokud Chuck Wengam získá nějakým způsobem jeden nebo více životů (např. zahráním karet Pivo nebo Whisky), může svou schopno...
od mr.kurtz
15 kvě 2006, 14:50
Fórum: A Fistful of Cards karty
Téma: rozdíl mezi Lasem a Soudcem
Odpovědi: 14
Zobrazení: 28547

Já vidim rozdíl v tom, že při Soudci se karty ve hře nemůžou během vlastního tahu hrát (vlastní i cizí), zatimco při Lasu se hrát můžou/musej (Dynamit), ale nemaj žádnej efekt (např. když Dynamit bouchne nezpůsobí žádnou škodu).
Případnou diskuzi přivítám.
od mr.kurtz
09 kvě 2006, 11:36
Fórum: Pravidla & FAQ
Téma: FAQ - High Noon
Odpovědi: 5
Zobrazení: 20531

Re: Duel

[quote:d6605638e5="Scalpelexis"]Zdravim..koukal jsem a je tu mala neshoda pojmu bych rekl. Rozhodne tim nechci dotazovat na zmenu pravidel, ale srab mluvil o tom, ze pri duelu jsou Bangy "odhazovany", tedy aby mohl po pripadnem duelu zahrat jeste ten jeden Bang. Akorat ze tady, p...
od mr.kurtz
03 kvě 2006, 17:40
Fórum: A Fistful of Cards
Téma: Pat Brennan and Peyote
Odpovědi: 9
Zobrazení: 21639

As I understand it, everyone loses phase 1 and plays according to Peyote card instead.
od mr.kurtz
08 bře 2006, 18:51
Fórum: Postavy
Téma: Suzy Lafayette
Odpovědi: 35
Zobrazení: 53731

Lízne si pokud žádnou kartu nemá a netrvá efekt jiné karty, např. Duel (viz FAQ ot. 24).
od mr.kurtz
24 úno 2006, 15:33
Fórum: High Noon karty
Téma: Mesto duchov
Odpovědi: 10
Zobrazení: 19943

Duch zelený karty nemůže použít.
od mr.kurtz
09 úno 2006, 16:53
Fórum: Otázky a odpovědi
Téma: Pomoc zacatecnikovy :)
Odpovědi: 13
Zobrazení: 9751

Schopnosti Lucky Duka se vztahujou na "lízání" na Barel, Vězení a Dynamit. Ne na první fázi tahu. Suzy Lafayette - Ano Sid Ketchum - z ruky Jourdonnais - lízneš si z balíčku, podíváš se na barvu a kartu odhodíš (podobně Barel, Vězení a Dynamit) Modrý karty vyložíš a můžeš hned použít, poto...
od mr.kurtz
09 úno 2006, 11:43
Fórum: Otázky a odpovědi
Téma: Pomoc zacatecnikovy :)
Odpovědi: 13
Zobrazení: 9751

Takže: 1) Ano 2) Střílet se dá pouze kartami se symbolem bang (Bang!, Gatling, Úder atp.), kromě zvláštních schopností postav. Bez karty se střílet nedá! 3) Hnědé karty lze hrát rovnou, modré se musí vyložit na stůl a lze podle nich hrát rovnou (kromě Dynamitu) a zelené musí jedno kolo ležet a pak j...
od mr.kurtz
06 úno 2006, 19:49
Fórum: Pravidla & FAQ
Téma: FAQ - A Fistful of Cards
Odpovědi: 15
Zobrazení: 33783

FAQ - A Fistful of Cards

Vlastní překlad, takže uvítám případný připomínky :) FAQ – A Fistful of Cards (obecné) 20,21 A Fistful of Cards 1 Ambush (Léčka) 18 Sniper (Odstřelovač) 8,9,10 Dead Man (Mrtvý muž) 12,13,22 Blood Brothers (Pokrevní bratři) 16 Lasso (Laso) 2 Law of the West (Právo Západu) 14 Abandoned Mine (Opuštěný ...
od mr.kurtz
05 úno 2006, 19:08
Fórum: Pravidla & FAQ
Téma: FAQ - Dodge City
Odpovědi: 12
Zobrazení: 31242

Řek bych, že než přijde na řadu, tak žádnej.