Teren Hill

od Apache po Willyho

Teren Hill

Postby benabel » 25 Jul 2010, 13:44

(3 životy)

Vzdy, ked ma byt eliminovany, "lizne kartu". Ak to nie je pika, Teren zostava na 1 zivote a potiahne si jednu kartu. V pripade potiahnutia piky, hrac nemoze zahrat kartu Pivo, aby sa zachranil.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Teren Hill

Postby toms.r.o » 07 Jan 2012, 13:31

Jestli to dobře chápu..tak umře jen když mu někdo zebere poslední život a on si na to lízne "piky" ...... v tom případě je to nejsilnější postava ze všech.....dokud si na smrtelné zranění nevytáhne piky tak může hrát i proti všem :)
toms.r.o
 
Posts: 2
Joined: 01 Jan 2012, 19:14

Re: Teren Hill

Postby benabel » 07 Jan 2012, 14:21

Ano, chapes to sprave. Ak ma zemrit, otoc vrchny kartu a ak je to PIKA, je mrtev, inak je nazivu s 1 zivote a lizne si 1 kartu z baliku. Nie je to ta najsilnejsia postava, ale stava sa, ze na neho je potreba 1-6 krat pokusit sa ho zabit.

Viac menej je to o stastnom otoceni karty.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Teren Hill

Postby Bafox » 07 Jan 2012, 15:21

Platí to i když má například 1 život a líznul si na dynamit? díky :)
Bafox
 
Posts: 1
Joined: 07 Jan 2012, 15:13

Re: Teren Hill

Postby toms.r.o » 07 Jan 2012, 20:21

Děkuji za odpověd. Psal jsem to proto, že včera jsem hrály a útočily jsme 3 na tuto postavu a přežila přes 10 smrtících útoků.....zachránila nás jen karta že celé kolo je pikové....kdyby nepřišla tak asi nezemře nikdy:)
toms.r.o
 
Posts: 2
Joined: 01 Jan 2012, 19:14

Re: Teren Hill

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:27

u toho dymamitu si myslim že když má Teren jeden život a bouchne u něj dynamit má tedy -2 životy tak otočí kartu nejsou li to piky lízne si kartu a má ještě -1 takže si vezme znova zase to nebudou piky vezme si kartu a má tedy 0 takže otočí zase kartu a nejsou-li to piky tak má 1život a vezme si kartu a přežil.
Zamozřejmě když v jednom z těchto případů jsou piky tak umřel.
Jestli je to špatně tak se omlouvám ale přišlo mi to jako nejrozumnější řešení.
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: Teren Hill

Postby benabel » 24 Jan 2012, 18:45

V FAQ pre Divoky Zapad je odpoved. Pri dynamite otac iba 1 krat bez ohladu kolko mas zivotov(1, 2, 3).

Tam ide o moment eliminacie a to jedno ci stracas 1,2, ci 3 naraz.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Teren Hill

Postby BANG! » 17 Dec 2012, 10:20

mal by som jeden dotaz, co v pripade ze je v hre Roubik (za kazde slovo jeden zivot dole) a zaroven aj Pozehnanie (vsetky karty su srdcove),

Moze T. Kill rozpravat, tym padom prichadzat o zivoty a stale ked ma zomriet otoci kartu, vsetky su srdcove takze prezije a dobere si kartu ?

Lebo potom moze mat na ruke uplne vsetky karty (okrem tych co su vylozene a co maju hraci na ruke) a tym padom to ma na 95% vyhrate, je to sice mala pravdepodobnost sa dostat do takejto situacie ale mozne to je :)
BANG!
 
Posts: 5
Joined: 23 Oct 2012, 09:59

Re: Teren Hill

Postby MarKr » 19 Dec 2012, 20:03

No, teoreticky by to proti pravidlům nebylo, ale prakticky je to hloupost už jen z toho důvodu, co jsi zde popsal.

Je to vždy o tom, jak se dohodnete...u nás by za takovéhle úmyslné zneužívání mezery v pravidlech byla postava prostě vyřazena :-)
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Teren Hill

Postby benabel » 21 Dec 2012, 11:35

Je na skupine hracov ako sa dohodnu. Inak Paolo mi odporucil, ze pri "Roubiku" strati 1 zivot iba raz za celu dobu trvania a dalsi zivot nestraca.

Asi takto:
Prvy raz prehovoris, stratis zivot. Druhy raz prehovoris, nijaky zivot nestracas.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Teren Hill

Postby creepers12 » 03 Dec 2013, 18:47

když bouchne dynamit ověřuje si jednou! :!:
creepers12
 
Posts: 9
Joined: 19 Nov 2013, 20:03

Re: Teren Hill

Postby benabel » 03 Dec 2013, 21:34

creepers12 wrote:když bouchne dynamit ověřuje si jednou! :!:

Iba 1 krat overuje, nezavysle na poctu stratenych zivotov. jeho schopnost sa vztahuje iba na moment pripadnej eliminacie.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Teren Hill

Postby Sallamhnusajn » 14 Feb 2019, 11:02

Situace:
když na něj vystřelím, on nemá Vedle a sejme kartu, není piková, takže přežije.
Otázka:
Beru si v této situaci valoun zlata?
Sallamhnusajn
 
Posts: 14
Joined: 06 Dec 2018, 17:26

Re: Teren Hill

Postby Uncle Will » 17 Feb 2019, 09:45

Ano, podle mě bereš. Ubral jsi mu život, tudíž si zasloužíš valoun zlata. Nevadí, že on si ho pak doplnil.
Uncle Will
 
Posts: 31
Joined: 01 Sep 2016, 13:11


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests