Ozbrojení a nebezpeční

vše ohledně stránek BANG.cz

Re: Ozbrojení a nebezpeční

Postby Sallamhnusajn » 11 Dec 2018, 16:15

U zbraně Big Fifty je napsané, že po zaplacení kostičky zruší cílovému hráči schopnosti postavy a karet ve hře. To znamená, že se nemůže výstřelu Bang! nijak bránit? (napadlo mě, jestli se to nevztahuje třeba jen k vyloženým kartám, a Vedle! zahrát může, ale setkal jsem se s nesouhlasem, tak nevím, jak to teda je).
Sallamhnusajn
 
Posts: 22
Joined: 06 Dec 2018, 17:26

Re: Ozbrojení a nebezpeční

Postby Kubajz23 » 14 Dec 2018, 10:56

Big Fifty se vztahuje jen na karty ve hře, karty z ruky (např. Vedle!) můžeš používat normálně.
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Previous

Return to Otázky a oznámení

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron