Sid Ketchum a hraní karet kdykoliv

vše ohledně stránek BANG.cz

Sid Ketchum a hraní karet kdykoliv

Postby Kubajz23 » 04 May 2016, 11:37

Zdravím vás, přátelé, měl bych pár dotazů na Sid Ketchuma.

1. Podle všeho svou schopnost může použít kdykoliv, tedy např. když mu bouchne dynamit nebo mimo svůj tah. Je to tak ?

2. Kdy je ale přesně ten správný okamžik na hraní schopností "kdykoliv" ? ... Mám Sida a tři karty v ruce. Soupeř má v ruce 3 Paniky. Zahraje první a já bych rád v reakci použil svou schopnost. Pravděpodobně ale budu muset počkat až se Panika vyhodnotí (nebo ne?) a zbudou mi tedy v ruce dvě karty. Mohu potom svou schopnost použít nebo soupeř stihne obě Paniky zahrát dřív ?

3. Někdo chce zahrát Tornádo a já mám v ruce dvě karty. Musím je poslat nebo je stihnu použít na svou schopnost ?.... tzn. nepošlu nic a přijdou mi dvě nové karty.

4. Obdobně když hraje Youl Grinner svůj tah... stihnu ty karty jako Sid odhodit, abych Youlovi nemusel žádnou dávat, když jich mám víc ?

5. Ve hře je Vera Custer a "proměnila" se v Sida..... Někdo z ostatních hráčů zahraje Indiány nebo Kulomet..... Dřív než kdokoliv zareaguje kartou Vedle / Bang, bude chtít Vera i Sid použít svou schopnost.... Kdo má přednost ? Ten, kdo to řekl dřív, nebo ten kdo je dříve na řadě ve směru hodinových ručiček ???.... To může být důležité, když hraje např. Pedro Ramirez.

Moc děkuji za odpovědi, snad jsem to napsal srozumitelně :).
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Re: Sid Ketchum a hraní karet kdykoliv

Postby benabel » 09 May 2016, 09:11

SID KETCHUM RULE(unofficial): Anytime, you can use his ability to gain 1 life except situation when someone has played a card affected KID KETCHUM s hand. You cannot responce with his ability to those card hand modification situation.

(NEW ONE) SID KETCHUM: ANYTIME IS REPLACED WITH ANYTIME YOU ARE ABLE TO PLAY A BEER CARD. - bude v ramci celeho tvojho kola, alebo v situacii, kedy mas stratit posledny zivot. Je to omnoho jednoduchsie na sledovanie, ALE je tam nevyhoda, ze takto nemozes spravit na konci tahu ineho hraca.

1. Podle všeho svou schopnost může použít kdykoliv, tedy např. když mu bouchne dynamit nebo mimo svůj tah. Je to tak ?


Ano, ide pouzit pri vybuchnuti dynamitu a aj mio svoj tah. Priklad, strata posledneho zivota.

"kdykoliv" je lubovolny okamih pre tym, ze iny hrac nieco zahra. Ak zahra paniku je dost neskoro na to reagovat. Ale hned po jej vyhodnoteny mozes sa rozhofnut zahodit karty pre pouzitie jeho schopnosti


Youl Grinner: Ak chces zahodit, sprav tak nez sa Youl dostane na svoj tah.


Prednost ma hrac blizsie v smere hodinovych ruciciek od aktivneho hraca(ten kto hral KULOMNET, INDIANOV)
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14


Return to Otázky a oznámení

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest