slab the killer

od Apache po Willyho

slab the killer

Postby noelin » 04 Mar 2007, 17:57

Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?

Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)

Diky moc :lol:
noelin
 
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2007, 17:52

Re: slab the killer

Postby srab » 04 Mar 2007, 20:15

[quote:1ec4daca27="noelin"]Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?
Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)
[/quote:1ec4daca27]

Slab the Killer (4 životy): protivníci, kteří chtějí zrušit jeho karty BANG! musí zahrát 2 karty Missed! Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).

Takže si ubírá jeden a Barrel je teda jako jedno vedle , pokud lízneš srdcovou.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Re: slab the killer

Postby noelin » 04 Mar 2007, 21:03

[quote:2f051b87d5="srab"][quote:2f051b87d5="noelin"]Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?
Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)
[/quote:2f051b87d5]

Slab the Killer (4 životy): protivníci, kteří chtějí zrušit jeho karty BANG! musí zahrát 2 karty Missed! Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).

Takže si ubírá jeden a Barrel je teda jako jedno vedle , pokud lízneš srdcovou.[/quote:2f051b87d5]

Sorry, jsem trosku natvrdla. Takze jestli to chapu dobre, kdyz mam tuhl epostavu a zahraju BANG! tak mohou nastat tyto situace:
a) hrac ma dve vedle a ubrani se
b) hrac nema nic cim by se branil, takze ztraci 1 zivot (pouze 1?)
c) hrac ma jen jedno vedle, tak ho pouzije a stejne ztrati 1 zivot (tak proc ho ma pouzivat?kdyzt tak i tak prijde o 1 ale navic jeste o kartu VEDLE)
d) hrac ma barel (lizne si srdce) a jedno vedle, takze je OK
e) hrac nema zadny vedle, jen barel, takze si lizne poprve (ma srdce) lizne podruhe?? (ma srdce) takze se ubrani (nebo muze pouzit barel jen jednou a pak musi dat jedine VEDLE?)

Dekuju moc, tohle mi trosku furt vrta hlavou :-)
noelin
 
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2007, 17:52

Postby srab » 04 Mar 2007, 21:11

Natvrdlá nejsi , jde jen o to že je to docela složitá hra.

A,b,c,d je dobre jenom u C bych nehazel to Vedle, protoze nemusis.
E je jinak jak je napsano primo u Slaba :
Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).


Tudíž může použít jednou Barrel a potom musí dát Vedle z ruky či ze stolu.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby noelin » 04 Mar 2007, 21:15

super, tak uz to chapu, diky :D
noelin
 
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2007, 17:52

Postby srab » 04 Mar 2007, 21:19

nz
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby mosqo » 04 Apr 2007, 09:54

co ak slab vystreli na Jourdonnais-a ktory ma barel?
mosqo
 
Posts: 7
Joined: 03 Apr 2007, 09:50

Postby srab » 04 Apr 2007, 11:40

Tak může zkusit na oba dva , jeslti nebude mít vedle.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Slab the killer

Postby Wonder » 21 Feb 2008, 07:36

V pravidlach je napisane, ze potrebujem 2 karty VEDLE proti karte Bang zahranej Slabom. No, ako je to s kartou UHYB - tato karta ma len efekt karty Vedle, no nieje to priamo karta Vedle?
Wonder
 
Posts: 1
Joined: 20 Feb 2008, 12:42

Re: Slab the killer

Postby jurajz » 13 Jun 2008, 19:29

[quote:a1147ed3ae="Wonder"]V pravidlach je napisane, ze potrebujem 2 karty VEDLE proti karte Bang zahranej Slabom. No, ako je to s kartou UHYB - tato karta ma len efekt karty Vedle, no nieje to priamo karta Vedle?[/quote:a1147ed3ae]
To mas sice pravdu, ale v pravidlach pre rozsirenie je napisane aj to, ze akakolvek karta so symbolom Vedle! (symbol prepichnuteho klobuka) moze byt pouzita na zrusenie ucinku akejkolvek karty so symbolom bangu. Z toho usudzujem, ze je mozne hrat proti slabovi nielen karty vedle, ale akekolvek so symbolom vedle, teda uhyb, sombrero, zelezny plat, bibliu alebo stetson.
jurajz
 
Posts: 9
Joined: 13 Jun 2008, 18:53

Postby jurajz » 13 Jun 2008, 19:45

Mam vsak inu otazku ohladom slaba. Dnes sa mi stalo, ze som hral bang. Bol som vice, vedla sediaci bol bandita s postavou slab the killer. Mal som len jeden zivot, na ruke nic, ale pred sebou bibliu. Zahral na mna bang a vznikla diskusia, ci mozem hrat bibliu ako prve vedle, liznut kartu a ak by to bolo vedle/uhyb, zachranit svoju existenciu v hre... Aj som tak hral a liznuta karta bolo skutocne vedle. Kedze kamarat trval na tom, ze som mrtvy a nechcel som sa hadat, povedal som, ze v poriadku, nakolko pravidla nepopisuju tento pripad. (btw. aj tak si ho potom serif podal ;) )

Chcem sa opytat, co je spravne - moznost 1, alebo moznost 2?

Moznosti su:

1. Ak hrac braniaci sa proti slabovi ma len bibliu alebo uhyb (teda nie druhe vedle), moze tuto kartu zahrat, a ak potiahne dalsie vedle, proti slabovi sa ubranil.

2. Ak ma hrac braniaci sa proti slabovi len bibliu alebo uhyb, a ziadne ine vedle, straca automaticky zivot.

Specialne plati uvedene pre molly stark, ktora by mala v ruke len vedle, pouzila by svoju specialnu vlastnost a vytiahla dalsie vedle. Ako je to v jej pripade?
jurajz
 
Posts: 9
Joined: 13 Jun 2008, 18:53

Postby srab » 14 Jun 2008, 13:45

1 je spravne
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby stragen » 15 Jan 2009, 20:02

jak je to v případě střetu "slab the killer" a Jourdonnais? Jsem Jourdonnais a nemám barel...a slab the killer vystřelí....lížu si kartu 2x nebo jen jednou a podruhé musím dát vedle??? díky
stragen
 
Posts: 4
Joined: 03 Jan 2009, 22:28

Postby Sparhawk13 » 15 Jan 2009, 21:58

[quote:8c734cfc4b="stragen"]jak je to v případě střetu "slab the killer" a Jourdonnais? Jsem Jourdonnais a nemám barel...a slab the killer vystřelí....lížu si kartu 2x nebo jen jednou a podruhé musím dát vedle??? díky[/quote:8c734cfc4b]

len raz ak srdce tak mozes dat vedla a vyhnes sa.
User avatar
Sparhawk13
 
Posts: 13
Joined: 05 Jan 2009, 14:32
Location: Bratislava

Re: slab the killer

Postby banggnab » 29 Aug 2011, 13:20

co když zahraju deringera nebo pusku na bizony kolik karet vedle musi odhodit?
banggnab
 
Posts: 1
Joined: 27 Aug 2011, 21:02

Next

Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron