Otázky na pravidla

Česko Slovenské rozšíření BANG!

Re: Otázky na pravidla

Postby benabel » 04 Mar 2012, 10:56

triktrak wrote:karta ODMENA

1.) ak mi niekto "prideli" kartu ODMENA,  je mozne sa tejto karty nejako zbavit? Napr. zahranim PANIKA alebo CAT BALOU proti sebe samemu? (v PC verzii hry aj v iPade je mozne hrat uvedene karty aj "na seba")

2.) mozem ju pocas svojho tahu pred niekoho polozit a hned na to aj na neho zahrat BANG a tym ziskat odmenu?


1, ano je to mozne
2, ano, smies
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Otázky na pravidla

Postby Mortak » 04 Mar 2012, 20:43

Ještě bych měl dotaz když na Micka Defendra hraje Slab the Killer Bang! tak aby se vyhnul Bangu tak musí zahrát 2x Vedle nebo mu stačí jen 1x Vedle ?
Mortak
 
Posts: 20
Joined: 13 Jan 2012, 11:05

Re: Otázky na pravidla

Postby Mortak » 26 Mar 2012, 21:03

A měl bych ještě jeden dotaz. Můžu zahrát ve stejném kole Bang! a poté Rozstříštěnou kulku ?
Mortak
 
Posts: 20
Joined: 13 Jan 2012, 11:05

Re: Otázky na pravidla

Postby Hrošík97 » 28 Mar 2012, 15:52

Pod Micka Defendera se Bang! nevztahuje, takže potřebuješ 2x Vedle.
Jasně. Nevidím důvod proč by jsi nemohl. :)
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Otázky na pravidla

Postby benabel » 29 Mar 2012, 08:04

BANG a Roztristenu kulku ide zahrat v stejnom tahu.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Otázky na pravidla

Postby MarKr » 01 May 2012, 13:31

Při zahrání karty Divoká Banda - Je nějaký postih pro hráče, který nemá Bang! a ani karty, které by odhodil?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Otázky na pravidla

Postby Hrošík97 » 01 May 2012, 14:40

Pokud nemá v ruce zhola nic, tak se mu nic nestane. Pokud má jen jednu kartu, odhodí jen jednu.
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Otázky na pravidla

Postby IZRAEL » 24 Jul 2012, 19:56

Mám dotaz ohledně dvojité rány: ta je na dostřel, nebo na libovolnou vzdálenost? :?
IZRAEL
 
Posts: 19
Joined: 26 Oct 2011, 14:49

Re: Otázky na pravidla

Postby matewr » 25 Jul 2012, 11:25

IZRAEL wrote:Mám dotaz ohledně dvojité rány: ta je na dostřel, nebo na libovolnou vzdálenost? :?


No je na dostrel, jelikoz to musis zahrat s kartou BANG! a ta plati na dostrel
matewr
 
Posts: 19
Joined: 02 Jun 2012, 22:23

Re: Otázky na pravidla

Postby IZRAEL » 26 Jul 2012, 08:34

moc dik my ve skole nevime, jelikoz to tam neni napsane :)
IZRAEL
 
Posts: 19
Joined: 26 Oct 2011, 14:49

Re: Otázky na pravidla

Postby Bakly » 28 Jul 2012, 06:19

nevím proč řešit všechny tyhle věznění a útoky na ducha, když mu stejně nemůžeš uškodit ? nemůže přeci ztratit život tak o co jde, pokud tě štve zahraj cat belou a je to ne
Bakly
 
Posts: 22
Joined: 19 Jul 2012, 19:57

Re: Otázky na pravidla

Postby wometak » 24 Mar 2014, 12:28

Zdravím, měl bych dotaz na případné využití zbraně Lemat v Duelu. Jednou se to zde již řešilo (dotaz vznesl v tomto vlákně C-Joe dne 24. 1. 2012), nicméně rád bych věděl, zda v této otázce nedošlo k nějakému upřesnění.
Výsledek zde vedené diskuze bylo, že hráč, který před sebou má vyložený Lemat, může v případě, že někoho vyzve na Duel, jednou zahrát libovolnou kartu z ruky jako Bang (vyzývá-li někoho na Duel, je logicky ve svém tahu, což je podmínkou pro využití této výhody Lematu). Pokud bychom se drželi striktně toho, co je psáno, pak by to v Duelu využitelné být mohlo.
Já bych se však spíš přikláněl k variantě, že v Duelu této výhody Lematu využít nelze bez ohledu na to, zda se jedná o můj tah či nikoli. Důvody, které mě k tomu vedou jsou následující:

1) Význam zbraní obecně je dle mého nutně svázán s efektem bang. Tzn., že výhodu zbraně (ať už se jedná o to, že dostřelím dále, či že mohu zahrát více karet bang za tah - Volcanic, zasažený musí odhodit katru - Brokovnice ) ve všech ostatních případech využiji pouze tehdy, pokud na někoho cílím kartou s efektem bang omezenou dostřelem.

2)Zahraju-li na někoho Duel, zbraň nevyužívám (protože Duel není omezen dostřelem), nejedná se o kartu s efektem bang.

3) Trvá efekt karty Duel, se kterým je třeba se nějakým způsobem vypořádat. Duel znamená, že hráči střídavě ODHAZUJÍ karty Bang. Efekt těchto karet nenastává, stále přetrvává efekt karty Duel do okamžiku, kdy někdo ztratí život. Lemat umožňuje ZAHRÁT libovolnou katru z ruky jako Bang. Je-li karta zahrána, nastává její efekt (existují samozřejmě výjimky jako zahrané pivo ve hře dvou hráčů, kdy efekt nenastává). Vnímám zde ale tedy určitý rozdíl ve smyslu zahrání karty (kde lze využít výhody Lematu) a karty odhozené v rámci probíhajícího duelu. Duel vyžaduje odhození karty Bang. Tím, že odhodím jinou kartu z ruky jako Bang (díky Lematu) dle mého nesplním podmínku stanovenou kartou Duel.

Nemáte někdo, prosím, nějaké bližší info, jak to např. upravují oficiální pravidla, abychom to hráli správně? Děkuji.
wometak
 
Posts: 3
Joined: 03 Apr 2012, 08:17

Re: Otázky na pravidla

Postby Kubajz23 » 16 Dec 2015, 12:45

Já si myslím, že Lemat umožňuje hrát libovolnou kartu z ruky jako kartu BANG! i v Duelu. Je na něm napsáno, že lze POUŽÍT libovolnou kartu... Z ostatních formulací pravidel vyplývá, že použít může znamenat buď zahrát nebo dobrovolně odhodit (tedy např. v Duelu). Příkladem může být Calamity Janet, která používá karty Vedle! jako BANG! a může tak činit i v Duelu i při Indiánech atd. :).
Kubajz23
 
Posts: 42
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Previous

Return to Udolí stínů

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests