Henry Block a chřestýš

Česko Slovenské rozšíření BANG!

Henry Block a chřestýš

Postby NO HERO » 13 Nov 2013, 14:27

Asi před 2 týdny jsem si koupil Údolí stínů a hned po pár hrách na hladinu vyplula otázka:

Když jsem Henry Block a přede mnou leží chřestýš a já jej odhodím pomocí karty Cat Balou (doufám, že se to může, stejně jako Tequila lze zahrát na sebe). Jsem tedy terčem efektu BANG! kvůli své schopnosti?

Pravidla se k tomu staví jasně - budu střílet sám na sebe :cry: ,ale jaký názor na to máte Vy?
NO HERO
 
Posts: 2
Joined: 28 Sep 2013, 13:46

Re: Henry Block a chřestýš

Postby MarKr » 21 Nov 2013, 23:54

Já myslím, že schopnost má být aktivována v případě sebrání/ zrušení karty jiným hráčem...i když je pravda, že schpnosti platí, i kdyby postavu v určitém případě znevýhodnily ... ale je to jen můj názor a stejně bude platit, že se hraje tak, jak se domluvíte :D
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Henry Block a chřestýš

Postby benabel » 25 Nov 2013, 16:38

Plati iba ak beru/odhadzuju iny hraci. Neplati na Henryho ako takoveho.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14


Return to Udolí stínů

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest