Suzy L.

vše ohledně stránek BANG.cz

Suzy L.

Postby Kubajz23 » 01 Sep 2016, 22:12

Zdravím, měl bych opět dotaz na pravidla. Předem děkuji za odpověď :)

1. Ve kterých situacích Suzy L. může využít svou schopnost ? V Duelu líže až po jeho skončení, tzn. pokud má jako poslední kartu v ruce BANG! a použije ho, další kartu si lízne až potom, co Duel skončí.

Ale uplně opačná situace nastane, když na ni Slab the killer vystřelí Bang! a Suzy má jako poslední kartu Vedle! To si podle všeho kartu lízne hned a pokud je to Vedle!, stihne ho použít.

Obě situace se tu na fóru už řešily, ale přijde mi, že si navzájem odporují. Pokud si Suzy nelízne v Duelu, neměla by si přeci líznout ani, když na ní letí BANG! od Slaba.

Umí to někdo osvětlit ? Díky :)
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Re: Suzy L.

Postby PTÁKOVINA » 05 Sep 2016, 17:06

řekl bych že v duelu i u slaba si lízne kartu hned :D
PTÁKOVINA
 
Posts: 5
Joined: 01 Sep 2016, 08:35

Re: Suzy L.

Postby Kubajz23 » 05 Sep 2016, 20:05

BANG! FAQ Question č.24:
Když Suzy Lafayette zahraje Duel, který je její poslední kartou, může si líznout další kartu před tím, než se vyhodnotí Duel?
Ne, musí počkat do konce Duelu.

Otázka ve fóru (Otázky a oznámení/Suzy Laffaiette):
Pokud na ní střílí Slab the Killer a má na ruce jedno vedle může ho tam hodit, a když si lízne ještě jedno je pak útok zažehnán?
Odpověď (Benabel): Pokud hrate stale s 4 ediciou praviedel, ano moze ta ucinit. Odhodit vedle a pokusit sa potiahnut dalsie VEDLE!.
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27


Return to Otázky a oznámení

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron