Apache Kid

vše ohledně stránek BANG.cz

Apache Kid

Postby Kubajz23 » 15 Mar 2016, 15:01

Zdravím, chtěl bych se zeptat na 2 věci:

1. Apache Kid - ve FAQ se píše, že na něj neplatí kárové karty, které proti němu zahrají ostatní hráči během JEJICH tahů..... takže to vylučuje v podstatě karty Vedle! Ale, co když Apache Kid hraje Opětovanou palbu a napadený hráč chce (ve svém tahu) zahrát károvou kartu Vedle! Bude jí Apache Kid ignorovat nebo ne ?

2. Když šerif zabije pomocníka, přichází i o karty vybavení a valouny zlata ?

Díky :).
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Re: Apache Kid

Postby Freddy Krueger » 28 Mar 2016, 16:21

1. Ano, bude ji ignorovat
2. Ne, jen o karty v ruce
User avatar
Freddy Krueger
 
Posts: 61
Joined: 26 Feb 2015, 18:20
Location: Frýdek - Místek


Return to Otázky a oznámení

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron