Page 1 of 1

Pivo, Bang

PostPosted: 19 Nov 2015, 17:06
by tomassino35
1. Můžu si za vyhození čutoru, salónu nebo whiskey vzít valoun?
2. Můžu v posledních dvou hráčích hrát čutoru, salón nebo whiskey?
3. Můžu v jednom kole, když nemám Volcanic, zahrát bang a potom dvojitou ránu?
4. Dostřelím na hráče, který je o 1 dál a já nemám zbraň láhví?

Díky.. Bang hrajeme asi půl roku a při těchto otázkách se nejvíc hádáme :D

Re: Pivo, Bang

PostPosted: 08 Dec 2015, 23:27
by lukasbuchacek
My to hrajeme asi takhle:
1.) Ne, valoun si lze vzít pouze za pivo, karty s podobným efektem to neumožňují, doplňují sice životy, ale nejde o karty pivo.
2.) Ano, ve dvou hráčích nelze hrát pouze kartu pivo. Karty s jiným názvem a podobným efektem jde normálně zahrát (Čutora, Whiskey, atd.)
3.) Dvojitá rána se hraje ve chvíli kdy hraješ bang!, tedy najednou s bangem. Bez Volcanicu pak už nemůžeš hrát další bang! stejně jako normálně, Dvojitá rána jako taková limit zahraných bangů nijak neovlivňuje.
4.) Láhev zahraná jako bang! funguje na jakoukoliv vzdálenost, na kterou dostřelíš, pokud je soupeř například na 2, a ty nemáš zbraň, postavu, ani koně, střílet na něj nemúžeš jako kdyby šlo o kartu bang. Láhev jako takovou do limitu 1 bang za kolo nepočítáme.

Snažíme se držet se oficiálních pravidel, ale občas je i tak dost nejasností, pokud jsem tedy napsal něco špatně nebo hrajete jinak, určitě se nemusíte držet tohohle, je to jen "naše" verze.