Výměna, Šíp, Výprodej, Bolestné, Bouře, Flamenco, Zeď, Štít…

máte nápad na nějakou novou kartu?

Výměna, Šíp, Výprodej, Bolestné, Bouře, Flamenco, Zeď, Štít…

Postby osvald » 06 Sep 2012, 09:49

Ahoj, dávám na vědomí pár nápadů na nové karty. Předesílám, že neznám všechna rozšíření a nepročítal jsem toto fórum, takže je klidně možné, že některé nápady už měl někdo přede mnou.

Hnědé karty

Výměna
V průběhu svého tahu může hráč tuto kartu vyměnit za kartu, která se aktuálně nachází na vrcholu odhazovacího balíčku (pokud zde není jiná karta Výměna, to by pak hráč mohl měnit donekonečna).
Příklad – hráč zahraje Pivo, následně Výměnu, čímž získá Pivo zpět do ruky a může jej zahrát znovu.

Východní šíp
Efekt Bang do vzdálenost 3 (analogicky s kartou Tomahawk), avšak jen směrem vpravo od hráče.

Západní šíp
Totéž co předchozí, jen šíp letí vlevo od hráče.

Výprodej
Podobně jako Hokynářství, pouze se otáčí o jednu kartu více jak je počet hráčů a výběr karet probíhá v opačném pořadí, tj. nejdříve si vybírá hráč po pravici hráče, který Výprodej zahrál, ten pak bere poslední dvě karty, které zbyly.

Bouře
Zamířeno na všechny spoluhráče – každý musí odhodit jednu ze svých vyložených karet dle svého výběru (má-li jakou).

Bolestné
Kartu lze zahrát ve chvíli, kdy je hráč zasažen (ale ještě není vyřazen – zbývá mu alespoň jeden život) – vezme si jiné dvě karty z balíčku.

Flamenco
Všichni ostatní hráči vyloží po jedné kartě z ruky (mají-li jakou) a počet karet se doplní na počet hráčů kartami z balíčku. Hráči si následně karty rozeberou jako v případě karty Hokynářství.

Modré karty

Poslední život
Hráč, před kterým je vyložena tato karta, má o jeden život navíc – v režimu, že neumírá, pokud se počet jeho životů dostane na nulu, ale až pokud se počet jeho životů dostane na minus jedna. Hráč si tedy neupravuje počet životů na počítadle a v případě, že přežívá již jen díky kartě Poslední život, může zemřít také tak, že mu jiný hráč tuto kartu vezme – Cat Balou, Panika apod.

Zeď
Tato karta staví zeď mezi hráčem, který kartu vykládá, a hráčem, který je po pravici či levici vlastníka zdi – záleží tedy, kam se karta položí neboli kde se zeď postaví. Zeď je neprůstřelná – v řeči Bangu přidává v místě své polohy k počítání vzdálenosti hodně velké číslo. Efekt je samozřejmě oboustranný, tj. nejen protihráči ale ani vlastník zdi Zeď „neprostřelí“. Neprostřelí v uvozovkách, neboť Zeď ovlivňuje i ostatní karty, kde se počítá se vzdáleností jako např. Panika. Naopak Zeď nehraje roli pro karty, kde se vzdálenost nepočítá, jako např. Cat Balou.
Zeď chrání jen v jednom směru, tj. z druhé strany hráč může být v dostřelu podle aktuální herní situace. Hráč může vyložit jen jednu zeď, stejně jako jiné modré karty. Zeď samozřejmě může být sebrána pomocí karet typu Cat Balou, Panika (pokud je hráč v dosahu z druhé strany) apod.
Variantně – na začátku každého kola si hráč líže, zda Zeď ještě stojí, např. červená = ano, černá = Zeď spadla a je odhozena do odhazovacího balíčku.

Ruksak
Soukromý odhazovací balíček – na konci svého tahu může hráč přebývající karty odhodit sem či naopak si dobrat zpět do ruky. Karty odložené na Ruksaku může hráč také zahrát, platí však, že součástí karet v ruce je vždy právě jen karta na vrcholu balíčku, tj. záleží na pořadí. Karty se odkládají lícem nahoru a s pomocí karet Panika, Cat Balou apod. lze sebrat jenom horní kartu. Pokud se sebere přímo karta Ruksak, pak se karty odložené na Ruksaku odhazují.

Štít
Chrání jinou modrou kartu proti sebrání – pokládá se tedy přes kartu, kterou má chránit. Chráněnou kartu nelze sebrat pomocí Paniky či Cat Balou apod., lze takto však odebrat Štít.
Variantně: Štít lze odstřelit kartou s efektem Bang.

Ohnivá voda
Pokud je karta před hráčem vyložená a nemá plný počet životů, lízne si na začátku svého tahu. Pokud jsou to srdce, doplní si jeden život.

Osobnosti

Frank Smith (4 životy)
Může kdykoliv během svého tahu vyměnit libovolnou kartu z ruky za kartu na vrcholu odkládacího balíčku.

Klekí Petra (4 životy)
Na začátku svého tahu si lízne. Pokud jsou to srdce (variantně upřesnit rozsah), vybere jednoho hráče, který ztrácí život.

Johny Beam (4 životy)
Jako by měl před sebou neustále kartu Ohnivá voda – pokud nemá plný počet životů, lízne si na začátku svého tahu. Pokud jsou to srdce, doplní si jeden život. Pokud má vyloženu kartu Ohnivá voda, líže si dvakrát a může si tedy doplnit až dva životy.
osvald
 
Posts: 1
Joined: 06 Sep 2012, 09:35

Re: Výměna, Šíp, Výprodej, Bolestné, Bouře, Flamenco, Zeď, Š

Postby teammate136 » 16 Jun 2015, 10:33

Hnede karty:
1. velmi dobra karta :)
2. tiez velmi zaujimava karta
3. tiez velmi zaujimave
4. pekne, tiez dobre
5. na spoluhrace? alebo hrace? lebo ako mozes vediet ktory hraci su s tebou. Ak myslis na vsetkych hracov okrem hraca co kartou zahral tak je to dobre.
6. ako dostavnik ktory zahras ked ta niekto zasiahne??? zvlastna karta ale dobra
7. tiez dobra karta

Modre karty:
1. to moze byt sranda ale aj tak by som to dal ze pri vylozeni si doplnis zivot a mozes mat o 1 zivot viac ako maximum.
2. velmi dobry napad :D
3. neviem ci som tomu spravne porozumel ale je to zaujmava karta ale aj tak by som dal nejaku jednoduchsiu vlastnost ako napriklad ze ruksak ti zvisi tvoj maximalny limit kariet na ruke o 2(alebo o 1?).
4. podla mna v niektorych pripadoch ked hrac nema dostrel by bola karta stit prilis silna a otravna. mozno keby sa nedala pouzit na karty upravujuce vzdialenost.
5. dobra karta

Postavy:
1. V podstate je to podobne ako Pedro Ramirez lenze si moze vybrat najhorsiu kartu z ruky a vymenit ju za kartu z odhadzovacieho balicka, taktiez moze teda zdvojit efekt niektorej OP karty ktoru prave zahra. Dal by som 3 zivoty alebo prerobit schopnost aby bola viac balancovana so zakladnymi postavami.
2. Neskusal som ju ale mozno je to dost silne a ak ma hrac stastie tak prilis silne, prerobit.
3. dobra vlastnost.
teammate136
 
Posts: 26
Joined: 24 Aug 2014, 11:16


Return to Nápady na nové karty

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron