Page 1 of 1

Lucky Duke

PostPosted: 19 Jan 2006, 21:58
by Anonymous
[img:fe9ca1d7ac]http://www.bang.cz/images/char/bang/luckyduke.jpg[/img:fe9ca1d7ac]
Mame tady dotaz ohledne pravidel k Dukovi. V jakych situacich si bere ty dve karty, kdyz ne v prvni fazi?

Re: Lucky Duke

PostPosted: 19 Jan 2006, 22:58
by srab
[quote:0afb557e5f="Jelen"]Mame tady dotaz ohledne pravidel k Dukovi. V jakych situacich si bere ty dve karty, kdyz ne v prvni fazi?[/quote:0afb557e5f]
Na barel, vezeni a dynamit :twisted:

PostPosted: 28 Dec 2006, 00:51
by gigino
A na dostavník nee?

PostPosted: 28 Dec 2006, 08:29
by srab
no on je totiž v originál pravidlech velkej rozdíl mezi "draw!" a draw, což v obou případech znamena lizni si.

DRAW!

Some cards show a poker card as part of their symbols. The player playing such a card must "Draw!" he has to flip over the top card of the deck, discard it, and look at the poker symbol in the lower left corner. If this card shows a symbol (and value!) that matches, then the "Draw!" was successful, and the effect of the card is resolved (the "Draw!" card is always discarded without effect). Otherwise, nothing happens: bad luck! If a specific card value or range is specified on the card, then the "Draw!" card must show a value within that range (including the pictured cards), and the suit shown. The value sequence is: 2-3-4-5-6-7-8-9-10-J-Q-K-A.

Tudíž karta dostavník, wells fargo neukazují symbol "draw!".

PostPosted: 14 Sep 2007, 14:51
by Flying J
Asi pořád nechápu Lucky Duke. Zdá se mi jako uplnej blbec, chápu ho tak něco jako Kit Carlson, že si veme 2 karty, jednu si nechá a třetí vrátí zpět, ale asi si to myslim špatně, pač se mi to zdá jako uplná blbost. Mohl by mi ho někdo detailně vysvětlit?

PostPosted: 14 Sep 2007, 15:10
by Feri_01
jedno z tych draw znamená že otočíš vrchnú a vtedy sa dačo stane, na barel to je zobrazene, karta so srdcom, druhy draw znamena len že si potihneš a hotovo, je to zobrazene na diligenze a wells, taka karta, ak som to dobre pochopil...

PostPosted: 07 Dec 2008, 17:18
by koubik
když máš barel, tak pokud je karta srdcová, tak ses ubránil, pokud ne, tak se koukni na druhou, pokud je srdcová, tak ses ubránil, pokud není ani druhá srdcová, ztrácíš život....
když máš vězení, koukneš se na první kartu, je srdcová hraješ, pokud není koukneš se na další, pokud je tak hraješ, pokud není odhazješ vězení, a hraje hráč po pravici....
když máš dynamit, koukneš se na první, pokud není 2-9 piková tak je to dobrý pokud, pokud je 2-9 piková tak se koukneš na druhou, ta pokud není 2-9 piková tak posíláš dál, pokud je taky 2-9 piková, tak bouchnul...
tot vše, asi

Re: Lucky Duke

PostPosted: 24 Jan 2012, 18:08
by C-Joe
Když na Lucka střílý Slab a Luck si vezme obě srdcový je to jako dvě vedle ? myslim že ne.
Mysli že když Joudronalds má barel a lízne si dvě srdcový je to jako dvě vedle.

Re: Lucky Duke

PostPosted: 26 Apr 2012, 14:03
by timco
Môže Lucky Duke ťahať použiť svoju schopnosť aj na Chřestýš?

Re: Lucky Duke

PostPosted: 26 Apr 2012, 14:03
by timco
Môže Lucky Duke ťahať použiť svoju schopnosť aj na Chřestýš?

Re: Lucky Duke

PostPosted: 26 Apr 2012, 16:30
by Hrošík97
Líže si dvě místo jedné, není to nijak limitované na určité karty. Takže MŮŽE Lucky Duke použít svoji schopnost i na kartu Chřestýš. :wink:

Re: Lucky Duke

PostPosted: 11 Jun 2012, 17:18
by matewr
C-Joe wrote:Když na Lucka střílý Slab a Luck si vezme obě srdcový je to jako dvě vedle ? myslim že ne.
Mysli že když Joudronalds má barel a lízne si dvě srdcový je to jako dvě vedle.


Ne neni, jeste musis zahrat kartu vedle.

Re: Lucky Duke

PostPosted: 27 Jun 2012, 21:40
by Jany:)
Takže ked je Duke na rade tak lizne 2 jednu vyhodi a este raz vsak ? ale ked ťahá na vezenie alebo dynamit tak odhidí obe karty do odhadzovacieho balička ... ?

Re: Lucky Duke

PostPosted: 28 Jun 2012, 11:57
by matewr
Jany:) wrote:Takže ked je Duke na rade tak lizne 2 jednu vyhodi a este raz vsak ? ale ked ťahá na vezenie alebo dynamit tak odhidí obe karty do odhadzovacieho balička ... ?


Ne jeho schopnost plati pouze na dynamit, vezeni, barel a chrestyse. To znamena ze na tyto karty si tahnes 2x a davas je na odhadzovaci balicek