Lucky Duke

od Apache po Willyho

Lucky Duke

Postby Anonymous » 19 Jan 2006, 21:58

[img:fe9ca1d7ac]http://www.bang.cz/images/char/bang/luckyduke.jpg[/img:fe9ca1d7ac]
Mame tady dotaz ohledne pravidel k Dukovi. V jakych situacich si bere ty dve karty, kdyz ne v prvni fazi?
Anonymous
 

Re: Lucky Duke

Postby srab » 19 Jan 2006, 22:58

[quote:0afb557e5f="Jelen"]Mame tady dotaz ohledne pravidel k Dukovi. V jakych situacich si bere ty dve karty, kdyz ne v prvni fazi?[/quote:0afb557e5f]
Na barel, vezeni a dynamit :twisted:
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby gigino » 28 Dec 2006, 00:51

A na dostavník nee?
User avatar
gigino
 
Posts: 14
Joined: 28 Dec 2006, 00:33

Postby srab » 28 Dec 2006, 08:29

no on je totiž v originál pravidlech velkej rozdíl mezi "draw!" a draw, což v obou případech znamena lizni si.

DRAW!

Some cards show a poker card as part of their symbols. The player playing such a card must "Draw!" he has to flip over the top card of the deck, discard it, and look at the poker symbol in the lower left corner. If this card shows a symbol (and value!) that matches, then the "Draw!" was successful, and the effect of the card is resolved (the "Draw!" card is always discarded without effect). Otherwise, nothing happens: bad luck! If a specific card value or range is specified on the card, then the "Draw!" card must show a value within that range (including the pictured cards), and the suit shown. The value sequence is: 2-3-4-5-6-7-8-9-10-J-Q-K-A.

Tudíž karta dostavník, wells fargo neukazují symbol "draw!".
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Flying J » 14 Sep 2007, 14:51

Asi pořád nechápu Lucky Duke. Zdá se mi jako uplnej blbec, chápu ho tak něco jako Kit Carlson, že si veme 2 karty, jednu si nechá a třetí vrátí zpět, ale asi si to myslim špatně, pač se mi to zdá jako uplná blbost. Mohl by mi ho někdo detailně vysvětlit?
Flying J
 
Posts: 3
Joined: 14 Sep 2007, 14:46

Postby Feri_01 » 14 Sep 2007, 15:10

jedno z tych draw znamená že otočíš vrchnú a vtedy sa dačo stane, na barel to je zobrazene, karta so srdcom, druhy draw znamena len že si potihneš a hotovo, je to zobrazene na diligenze a wells, taka karta, ak som to dobre pochopil...
User avatar
Feri_01
 
Posts: 19
Joined: 02 Sep 2007, 13:41

Postby koubik » 07 Dec 2008, 17:18

když máš barel, tak pokud je karta srdcová, tak ses ubránil, pokud ne, tak se koukni na druhou, pokud je srdcová, tak ses ubránil, pokud není ani druhá srdcová, ztrácíš život....
když máš vězení, koukneš se na první kartu, je srdcová hraješ, pokud není koukneš se na další, pokud je tak hraješ, pokud není odhazješ vězení, a hraje hráč po pravici....
když máš dynamit, koukneš se na první, pokud není 2-9 piková tak je to dobrý pokud, pokud je 2-9 piková tak se koukneš na druhou, ta pokud není 2-9 piková tak posíláš dál, pokud je taky 2-9 piková, tak bouchnul...
tot vše, asi
koubik
 
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2008, 16:57

Re: Lucky Duke

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:08

Když na Lucka střílý Slab a Luck si vezme obě srdcový je to jako dvě vedle ? myslim že ne.
Mysli že když Joudronalds má barel a lízne si dvě srdcový je to jako dvě vedle.
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: Lucky Duke

Postby timco » 26 Apr 2012, 14:03

Môže Lucky Duke ťahať použiť svoju schopnosť aj na Chřestýš?
timco
 
Posts: 24
Joined: 08 Apr 2012, 11:53
Location: Revúca

Re: Lucky Duke

Postby timco » 26 Apr 2012, 14:03

Môže Lucky Duke ťahať použiť svoju schopnosť aj na Chřestýš?
timco
 
Posts: 24
Joined: 08 Apr 2012, 11:53
Location: Revúca

Re: Lucky Duke

Postby Hrošík97 » 26 Apr 2012, 16:30

Líže si dvě místo jedné, není to nijak limitované na určité karty. Takže MŮŽE Lucky Duke použít svoji schopnost i na kartu Chřestýš. :wink:
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Lucky Duke

Postby matewr » 11 Jun 2012, 17:18

C-Joe wrote:Když na Lucka střílý Slab a Luck si vezme obě srdcový je to jako dvě vedle ? myslim že ne.
Mysli že když Joudronalds má barel a lízne si dvě srdcový je to jako dvě vedle.


Ne neni, jeste musis zahrat kartu vedle.
matewr
 
Posts: 19
Joined: 02 Jun 2012, 22:23

Re: Lucky Duke

Postby Jany:) » 27 Jun 2012, 21:40

Takže ked je Duke na rade tak lizne 2 jednu vyhodi a este raz vsak ? ale ked ťahá na vezenie alebo dynamit tak odhidí obe karty do odhadzovacieho balička ... ?
Jany:)
 
Posts: 2
Joined: 27 Jun 2012, 21:06

Re: Lucky Duke

Postby matewr » 28 Jun 2012, 11:57

Jany:) wrote:Takže ked je Duke na rade tak lizne 2 jednu vyhodi a este raz vsak ? ale ked ťahá na vezenie alebo dynamit tak odhidí obe karty do odhadzovacieho balička ... ?


Ne jeho schopnost plati pouze na dynamit, vezeni, barel a chrestyse. To znamena ze na tyto karty si tahnes 2x a davas je na odhadzovaci balicek
matewr
 
Posts: 19
Joined: 02 Jun 2012, 22:23


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron