Page 1 of 1

LEE VAN KLIFF

PostPosted: 25 Jul 2010, 13:45
by benabel
(4 životy)

Pocas svojho tahu moze odhodit kartu BANG! pre zopakovanie efektu hnedej karty, ktoru prave zahral. Schopnost moze byt pouzita taktiez na BANG!. Kazdy efekt moze zopakovat iba raz.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 24 Jan 2012, 18:21
by C-Joe
Platí to i pro karty u kterých se musí házet ještě jedna karta jako třeba Springfield Tequla adt. ? A může to používat na Wells Fargo a Dostavník ? podle mě jo.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 24 Jan 2012, 18:48
by benabel
Ano, aj na karty ako Tequila, Wiskey, ... a pri Dostavnik a Fell Fargo sa vztahuje jeho schopnost.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 22 Aug 2012, 14:04
by Crap-Jack
Ahoj, mam dotaz. Ak som Lee van kliff a mam na ruke karty BANG BANG INDIANI DOSTAVNIK - mozem urobit to ze zahram indianov , potom ich zopakujem bangom , potom zahram dostavnik a zopakujem ho dalsim bangom ?
Dakujem za skoru odpoved.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 22 Aug 2012, 14:52
by MarKr
Ano, můžeš.
Každou kartu můžeš zopakovat jen jednou za kolo, takže kdybys měl například 2x BANG a 2x HOKYNÁŘSTVÍ a DOSTAVNÍK tak můžeš zahrát první hokynářství, pak efekt hokynářství zopakovat BANGem, pak můžeš zahrát druhé hokynářství, ale to už znovu v tomto kole BANGem zopakovat nemůžeš, protože na hokynářství jsi svou schopnost už uplatnil, můžeš pak ještě zahrát Dostavník a ten pak zopakovat druhým BANGem co máš v ruce a líznout si další 2 karty...

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 02 Aug 2014, 15:20
by Majo441
Mám dotaz.Jestli s Kliffem zahraju kartu BANG! mužu pak odhodit další abychom znovu zahrál BANG!?Pač je tam napsaný jen karta s hnedým okrajem a to je i BANG!.
Díky za odpoved.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 04 Aug 2014, 12:17
by benabel
Takze:

1, Prvy BANG zahras normalne. A druhy mozes zopakovat poslednu hranu kartu (BANG v tomto pripade) odhodenim karty BANG. V skratke, prvy BANG zahras a 2 BANG odhodis , aby si zopakoval BANG.

Re: LEE VAN KLIFF

PostPosted: 07 Feb 2017, 14:19
by Dzonis
Zdravím, dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že je možné zopakovat kartu Bang! dalším Bang!

Vzhledem k tomu že je možné v jednom kole zahrát pouze jednu kartu Bang! tak karta Bang! použitá na zopakování efektu je sice v pořádku ale ta karta zopakuje (zduplikuje) první Bang!, což se ve výsledku bude tvářit, jako bych zahrál klasicky Bang! ale nemůžu protože by to bylo podruhé.

V pravidlech je pouze uvedeno, že karta s hnědým okrajem, může být také další Bang! což znamená že když zahraju Bang! a pak dám třeba Hokynářství, tak můžu zahrát další Bang! na zopakování efektu hokynářství.

Není tedy nikde povoleno, že tato postava může použít Bang! na zopakování předchozího Bang! a vzhledem k tomu že tím vlastně karta duplikuje kartu předchozí, ve výsledku jsou to dva Bang! zahrané v jednom kole což podle pravidel nelze.

Pokud někdo napíše že to lze, zajímalo by mě na základě jakého pravidla je to možné, protože podle dostupných pravidel od výrobce to podle mě nelze :)

Předem díky za Vaše názory