LEE VAN KLIFF

od Apache po Willyho

LEE VAN KLIFF

Postby benabel » 25 Jul 2010, 13:45

(4 životy)

Pocas svojho tahu moze odhodit kartu BANG! pre zopakovanie efektu hnedej karty, ktoru prave zahral. Schopnost moze byt pouzita taktiez na BANG!. Kazdy efekt moze zopakovat iba raz.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: LEE VAN KLIFF

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:21

Platí to i pro karty u kterých se musí házet ještě jedna karta jako třeba Springfield Tequla adt. ? A může to používat na Wells Fargo a Dostavník ? podle mě jo.
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: LEE VAN KLIFF

Postby benabel » 24 Jan 2012, 18:48

Ano, aj na karty ako Tequila, Wiskey, ... a pri Dostavnik a Fell Fargo sa vztahuje jeho schopnost.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: LEE VAN KLIFF

Postby Crap-Jack » 22 Aug 2012, 14:04

Ahoj, mam dotaz. Ak som Lee van kliff a mam na ruke karty BANG BANG INDIANI DOSTAVNIK - mozem urobit to ze zahram indianov , potom ich zopakujem bangom , potom zahram dostavnik a zopakujem ho dalsim bangom ?
Dakujem za skoru odpoved.
User avatar
Crap-Jack
 
Posts: 5
Joined: 22 Aug 2012, 14:01

Re: LEE VAN KLIFF

Postby MarKr » 22 Aug 2012, 14:52

Ano, můžeš.
Každou kartu můžeš zopakovat jen jednou za kolo, takže kdybys měl například 2x BANG a 2x HOKYNÁŘSTVÍ a DOSTAVNÍK tak můžeš zahrát první hokynářství, pak efekt hokynářství zopakovat BANGem, pak můžeš zahrát druhé hokynářství, ale to už znovu v tomto kole BANGem zopakovat nemůžeš, protože na hokynářství jsi svou schopnost už uplatnil, můžeš pak ještě zahrát Dostavník a ten pak zopakovat druhým BANGem co máš v ruce a líznout si další 2 karty...
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: LEE VAN KLIFF

Postby Majo441 » 02 Aug 2014, 15:20

Mám dotaz.Jestli s Kliffem zahraju kartu BANG! mužu pak odhodit další abychom znovu zahrál BANG!?Pač je tam napsaný jen karta s hnedým okrajem a to je i BANG!.
Díky za odpoved.
Majo441
 
Posts: 5
Joined: 01 Aug 2014, 11:10

Re: LEE VAN KLIFF

Postby benabel » 04 Aug 2014, 12:17

Takze:

1, Prvy BANG zahras normalne. A druhy mozes zopakovat poslednu hranu kartu (BANG v tomto pripade) odhodenim karty BANG. V skratke, prvy BANG zahras a 2 BANG odhodis , aby si zopakoval BANG.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: LEE VAN KLIFF

Postby Dzonis » 07 Feb 2017, 14:19

Zdravím, dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že je možné zopakovat kartu Bang! dalším Bang!

Vzhledem k tomu že je možné v jednom kole zahrát pouze jednu kartu Bang! tak karta Bang! použitá na zopakování efektu je sice v pořádku ale ta karta zopakuje (zduplikuje) první Bang!, což se ve výsledku bude tvářit, jako bych zahrál klasicky Bang! ale nemůžu protože by to bylo podruhé.

V pravidlech je pouze uvedeno, že karta s hnědým okrajem, může být také další Bang! což znamená že když zahraju Bang! a pak dám třeba Hokynářství, tak můžu zahrát další Bang! na zopakování efektu hokynářství.

Není tedy nikde povoleno, že tato postava může použít Bang! na zopakování předchozího Bang! a vzhledem k tomu že tím vlastně karta duplikuje kartu předchozí, ve výsledku jsou to dva Bang! zahrané v jednom kole což podle pravidel nelze.

Pokud někdo napíše že to lze, zajímalo by mě na základě jakého pravidla je to možné, protože podle dostupných pravidel od výrobce to podle mě nelze :)

Předem díky za Vaše názory
Dzonis
 
Posts: 1
Joined: 07 Feb 2017, 14:10


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest