John Pain

od Apache po Willyho

John Pain

Postby benabel » 23 Jul 2010, 19:17

4 životy

[i:6c1fad9c47]Ak má menej ako 6 kariet na ruke, vždy keď niekto "lizne kartu", John si dá túto kartu do ruky. Potiahnutú kartu nemôže hneď použi?, musí počak? na skomčemie predchádzajúceho efektu.[/i:6c1fad9c47]
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: John Pain

Postby touner » 04 Apr 2011, 18:05

Kde se dá sehnat
touner
 
Posts: 60
Joined: 21 Mar 2011, 15:04

Re: John Pain

Postby Vojta » 13 Jan 2012, 14:21

Dotaz - bere si John Pain kartu, kterou otočí ON SÁM, aby zjistil efekt jiné karty (Vězení, Dynamit, Chřestýš, Barel...)?
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: John Pain

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:18

John Pain- Když on sám bere na barel nechává si taky karty ? a když to bude vedle může ho hned zahrát ?
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: John Pain

Postby benabel » 24 Jan 2012, 18:50

Prosim, precitajte si offialne FAQ a dodatok ku kartam.

Ano, John si ponecha kartu ak aj on sam otoca kartu. Pozor nejde ju hned hrat.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: John Pain

Postby benabel » 24 Jan 2012, 18:52

Priklad:

John otoci na BARREL nesrcove VEDLE, ale nejde ho hned pouzit.

John ma 3 zivoty a vybuchne mu Dynamit pri otoceni karty Piva pikoveho s honotou 6. Nejde ho hned zahrat, cim by sa zahranim pred eliminaciou.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: John Pain

Postby timco » 13 May 2012, 18:49

1. Berie si John Pain kartu aj keď Teren Kill pri poslednom živote otáča kartu na zistenie toho či prežije alebo nie?.
2. Takisto si berie John Pain kartu keď sa ťahá karta pri Vendeta?
timco
 
Posts: 24
Joined: 08 Apr 2012, 11:53
Location: Revúca

Re: John Pain

Postby benabel » 13 May 2012, 21:04

Ano, pre oba pripady si berie kartu, ktora bola otocena.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron