Big Spencer

od Apache po Willyho

Big Spencer

Postby benabel » 23 Jul 2010, 19:15

Má 9 životov a schopnos?:

Začína s 5 kartami ale nemôže zahra? Vedle!.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Big Spencer

Postby Raelag » 31 Mar 2011, 12:04

A muze zahravat Uhyb nebo barel nebo klobouky? Smi vsechno krome Mancata a nebo vubec nic s efektem vedle?
Raelag
 
Posts: 3
Joined: 24 Mar 2011, 11:10

Re: Big Spencer

Postby david58 » 31 Mar 2011, 17:03

pouzivat nemoze iba kartu vedle uhyb a podobne moze
david58
 
Posts: 93
Joined: 31 Jan 2011, 22:17

Re: Big Spencer

Postby benabel » 01 Apr 2011, 16:25

BIG SPENCER NEMOZE POUZIVAT karty VEDLE!

ale môže používat:
  1. BARREL
  2. DOGDE(Uhyb)
  3. vsetky zelene obranne karty
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Big Spencer

Postby Vojta » 13 Jan 2012, 14:47

Jak naložit s Big Spencerem, je-li ve hře High Noon Kocovina? Jeho schopností je přece vysoký počet životů, ale přece nejde, aby mu např. ze 7 životů na 1 kolo udělali 4 a pak to zase vrátili? Pochopil bych ale, kdyby během Kocoviny mohl hrát Vedle!
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Big Spencer

Postby Mortak » 13 Jan 2012, 20:06

Tak podle mě počet životů a vlastnost jsou dva různý pojmy, a během kocoviny se žádný životy neodečítaj .. jenom schopnosti se ruší. Takže si myslím že díky tomu může Spencer používat vedle ... Jo prostě na něj má kocovina dobrej vliv ..
Mortak
 
Posts: 20
Joined: 13 Jan 2012, 11:05

Re: Big Spencer

Postby benabel » 14 Jan 2012, 16:06

KOCOVINA + BIG SPENCER = BIG SPENCER smie hrat karty VEDLE!
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Big Spencer

Postby MarKr » 19 Apr 2012, 16:17

Když jsem projížděl zde vyjmenované postavy, tak mě zaujalo, že u postavy Bill Noface někdo zmínil, že v pravidlech je napsáno "U každé schopnosti je uvedeno, kdy ji lze použít, ale hráč není povinen ji využít vždy, když k tomu má příležitost." U Billa to znamená, že když má plný počet životů, může nevyužít svou schopnost a líznout si normálně 2 karty....to by ale znamenalo, že Big Spencer by si mohl zvolit nevyužít svou schopnost a proto hrát karty Vedle! dle libosti.
Jak to tedy je? Je Spencer výjimka a svou schopnost musí použít vždy? Nebo se "nevyužití schopnosti" nevztahuje ani na postavu Bill Noface? Nebo je to ještě nějak jinak?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Big Spencer

Postby Hrošík97 » 19 Apr 2012, 16:39

To mi přijde jako blbost. Žádné takové pravidlo jsem v životě neviděl. Možnost schopnost nevyužít je jen pokud je to přímo jasné z textu u karty např.: První kartu si může vzít s odhazovacího balíčku (Pedro Ramirez). Může, ale nemusí. Potom by tam slovo může nemělo význam. A omezení, že Big Spencer nemůže hrát Vedle by bylo také zbytečné. Opravdu nevím, kde jsi takovou pitomost četl (kdyžtak pošli odkaz jestli můžeš), ale není to pravda. :) :wink:
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Big Spencer

Postby MarKr » 19 Apr 2012, 18:28

No četl jsem to v pravidlech hry Bang!, která byla součástí Bang! Střely...

Druhá stránka, část s nadpiskem "Postavy" - stojí tam:
"Každá z postav má nějakou unikátní zvláštní schopnost, která ovlivňuje strategii hráče v průběhu hry. O tuto schopnost nelze v průběhu hry nijak přijít ani ji jakkoliv změnit. U každé schopnosti je uvedeno, kdy ji lze využít, ale hráč není povinen ji využít vždy, když k tomu má příležitost. Přehled schopností naleznete v kapitole Postavy.....atd."


Jsou to pravidla pro základní hru, takže ta část, že o schopnosti nelze přijít nepočítá s Kocovinou, ale ta podtržená část říká, že když schopnost nechci použít, tak nemusím. Když projedu schopnosti postav, tak většina z nich má takové schopnosti, které jsou jim prospěšné, a proto by nemělo smysl je nevyužívat, ale pár postav (Bill Noface, Claus the Saint, John Kirsh...) má schopnosti, které by bylo občas dobré nevyužít...
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Big Spencer

Postby Hrošík97 » 19 Apr 2012, 19:36

To je podle mě myšleno například: Mám Willyho the Kida a v ruce 5 Bangů, i když můžu zahrát kolik Bangů chci, tak zahraji jen jeden a tím nevyužiji schopnost i když můžu. Je to nějaké divné, tahle věta mě přijde sama o sobě divná, nejspíš chyba v překladu nebo tak nějak. Ale rozhodně nesmí Spencer používat Vedle atd. Prostě to nedomysleli. :D
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Big Spencer

Postby benabel » 20 Apr 2012, 08:58

1. Schopnosti postav sa delia na povinne a dobrovolne, pasivne a aktivne. Dobrobolne mozes vykonat, povinne musis.

2. Chysta sa 5 verzia hry BANG! a tá prinesie so sebou spresnenie pravidiel BANG! v častiaach, ktoré neboli jasné. Mozno sa upravia i trochu texty postav.

3. Schopnosti základnej hry boli takmer všetky dobrovoľné (Black Jack, Luky Duke, Jourdonais, E Gringo (nom som si nie isty), Suzy Lafayette (tu tiez nie som si isty), ... ).
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Big Spencer

Postby MarKr » 27 Apr 2012, 11:04

Co se děje v případě Big Spencer + Ruská Ruleta? Přijde Spencer automaticky o 2 životy, nebo v tomto případě může použít Vedle?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Big Spencer

Postby MarKr » 27 Apr 2012, 11:19

benabel wrote:1. Schopnosti postav sa delia na povinne a dobrovolne, pasivne a aktivne. Dobrobolne mozes vykonat, povinne musis.


Takže třeba Apache Kid má svojí schopnost pasivní a zároveň povinnou nebo dobrouvolnou? Když je na něj vystřelen kárový Bang!, tak na něj prostě nemá efekt, ikdyby pro Apache Kida bylo výhodnější zahrát např. Úhyb a líznout si kartu?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Big Spencer

Postby drak.jk » 28 Apr 2012, 11:31

v tomto případě je to pro něj nevýhodná situace protože schopnost této postavi je poviná i v takové situaci jedíná výjmka je karta kocovina a zůčtování
drak.jk
 
Posts: 1
Joined: 27 Apr 2012, 17:11

Next

Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron