Jose Delgado

od Apache po Willyho

Jose Delgado

Postby Anonymous » 09 Dec 2005, 09:53

[img:7f5d0ccf65]http://www.bang.cz/images/char/dodge/josedelgado.jpg[/img:7f5d0ccf65]
Jose Delgado muze vymenit jednu modrou kartu za dve z balicku. Kolikrat to muze udelat za kolo? A musi dat modrou kartu z ruky nebo ze stolu? A co situace kdy ji da z ruky na stul a nasledne ihned vymeni, je to mozne?
Anonymous
 

Re: Jose Delgado

Postby srab » 09 Dec 2005, 16:45

[quote:9fddefd972="Jakub"]Jose Delgado muze vymenit jednu modrou kartu za dve z balicku. Kolikrat to muze udelat za kolo? A musi dat modrou kartu z ruky nebo ze stolu? A co situace kdy ji da z ruky na stul a nasledne ihned vymeni, je to mozne?[/quote:9fddefd972]
2Jakub: podle tištěných pravidel Dodge City ...
José Delgado (4 životy) : Ve svém kole může vyřadit jednu svou kartu s modrým okrajem z ruky a místo ní si dobrat si 2 karty z knihovny. Tuto schopnost může uplatnit i víckrát během svého tahu.
:twisted:
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Re: Jose Delgado

Postby Anonymous » 12 Dec 2005, 09:28

[quote:cecfd87895="srab"][quote:cecfd87895="Jakub"]Jose Delgado muze vymenit jednu modrou kartu za dve z balicku. Kolikrat to muze udelat za kolo? A musi dat modrou kartu z ruky nebo ze stolu? A co situace kdy ji da z ruky na stul a nasledne ihned vymeni, je to mozne?[/quote:cecfd87895]
2Jakub: podle tištěných pravidel Dodge City ...
José Delgado (4 životy) : Ve svém kole může vyřadit jednu svou kartu s modrým okrajem z ruky a místo ní si dobrat si 2 karty z knihovny. Tuto schopnost může uplatnit i víckrát během svého tahu.
:twisted:[/quote:cecfd87895]

No ja mam v tistenych pravidlech "Ve svem tahu muze odhodit ze STOLU jednu svou kartu s modrym okrajem a liznout si 2 karty z lizaciho balicku. Tuto schopnost muze pouzit vicekrat za kolo." Otazkou, ale je jaky je rozdil mezi rukou a stolem? Prece z ruky jdou vsechny modre karty vylozit na stul a nasledne tedy ihned vymenovat!? (snad jen u dynamitu a vezeni je to otazkou). Pokud to jde tedy opakovat stava se Delgado zrejme nejsilnejsi postavou ve hre! (My to momentalne hravame, ze muze menit jednu kartu za kolo.) Druhou moznosti by bylo, ze by musel mit ty modre karty vylozene uz o kolo driv, ale to se mi moc nezda...
Anonymous
 

Re: Jose Delgado

Postby srab » 12 Dec 2005, 10:58

[quote:eb4b943366="Jakub"][quote:eb4b943366="srab"][quote:eb4b943366="Jakub"]Jose Delgado muze vymenit jednu modrou kartu za dve z balicku. Kolikrat to muze udelat za kolo? A musi dat modrou kartu z ruky nebo ze stolu? A co situace kdy ji da z ruky na stul a nasledne ihned vymeni, je to mozne?[/quote:eb4b943366]
2Jakub: podle tištěných pravidel Dodge City ...
José Delgado (4 životy) : Ve svém kole může vyřadit jednu svou kartu s modrým okrajem z ruky a místo ní si dobrat si 2 karty z knihovny. Tuto schopnost může uplatnit i víckrát během svého tahu.
:twisted:[/quote:eb4b943366]

No ja mam v tistenych pravidlech "Ve svem tahu muze odhodit ze STOLU jednu svou kartu s modrym okrajem a liznout si 2 karty z lizaciho balicku. Tuto schopnost muze pouzit vicekrat za kolo." Otazkou, ale je jaky je rozdil mezi rukou a stolem? Prece z ruky jdou vsechny modre karty vylozit na stul a nasledne tedy ihned vymenovat!? (snad jen u dynamitu a vezeni je to otazkou). Pokud to jde tedy opakovat stava se Delgado zrejme nejsilnejsi postavou ve hre! (My to momentalne hravame, ze muze menit jednu kartu za kolo.) Druhou moznosti by bylo, ze by musel mit ty modre karty vylozene uz o kolo driv, ale to se mi moc nezda...[/quote:eb4b943366]

Mi to hrajem tak, jedině modrou kartu z ruky a kolikrát chceš za svůj tah.

:twisted:
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Lájoš » 24 Jan 2006, 19:10

Je to ze stolu ale to nehraje roly. Nedávno jsem ho dostal a to to lítalo. Vyndáš zbraň, vystřelíš, zahodíš jí, lízneš, dostaneš třeba zelenou a modrou, obě vyložíš, modrou zase zahodíš...
User avatar
Lájoš
 
Posts: 17
Joined: 16 Dec 2005, 18:48
Location: Bene

Postby srab » 24 Jan 2006, 19:13

[quote:b623251ecb="Lájoš"]Je to ze stolu ale to nehraje roly. Nedávno jsem ho dostal a to to lítalo. Vyndáš zbraň, vystřelíš, zahodíš jí, lízneš, dostaneš třeba zelenou a modrou, obě vyložíš, modrou zase zahodíš...[/quote:b623251ecb]

Já mam napsáno v tištěnějch pravidlech pro Dodge City první vydání "z ruky". Klíďo naskenuju a ukážu , abych nebyl za debila :twisted:
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Anonymous » 29 Jan 2006, 22:33

Dle mého názoru se to může opakovat během tahu kolikrát chceš a jde to s každou modrou kartou, která je před tebou, takže VĚZENÍ ne...
Anonymous
 

Howhg

Postby Anonymous » 03 Feb 2006, 11:32

Může víckrát za kolo. Není však pravda, že "ze stolu" a "z ruky" je to samé. Dejme tomu, že by má na stole Volcanic a svým přívalem Bangů masí soupeře. V ruce má Schofieldku a chtěl by ji vyměnit za další Bangy, ale takhle nemůže - při jejím vyložení by Volcanic podle pravidel šel pryč. Takže ostatní zbraně musí sušit, nebo se Volcanicu vzdát. Také nemůže kouzlit s dynamitem a vězením.
Možná tam původně bylo "z ruky", ale v podobě "ze stolu" to tuto opravdu asi nejsilnější postavu (zasloužil by si spíš tři životy!) alespoň trochu omezuje. Správný krok, podobně jako česká úprava Peta Pixieho, který v originálu bral každé kolo čtyři karty karty.
Anonymous
 

Oprava

Postby Anonymous » 03 Feb 2006, 21:48

Pardon, dynamit vlastně může. Ale jen když ho zrovna sám vyložil. Nelze ho takto zužitkovat, když už lítá dokola.
Anonymous
 

honza ma pravdu

Postby srab » 04 Feb 2006, 04:55

jj Jene máš recht
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Lájoš » 13 Feb 2006, 15:13

S tim Petem jsem to už tady říkal - Šerif : 4 životy a 4 karty za kolo :? - to bych nechtěl být bandita.
User avatar
Lájoš
 
Posts: 17
Joined: 16 Dec 2005, 18:48
Location: Bene

Postby Merwin » 26 Apr 2006, 12:42

Tak jak tak teďka čtu, buď jsem totálně slepý, mám úplně jiná pravidla něž vy, nebo jsme si to hodně pšatně vyložili. My s touto postavou hráváme úplně jinak a to tak, že může za jedno kolo odhodit jednu (víc ne) modrou kartu ze stolu a odbrat si ty dvě.
Merwin
 
Posts: 2
Joined: 26 Apr 2006, 12:02
Location: Zlín

Postby Yielder » 24 Jun 2006, 09:32

Svou schopnost může použít víckrát za kolo. To je bez diskuse.
Já osobně se kloním k té verzi "ZE STOLU". Kdyby to měla být "RUKA", tak jak už tu někdo zmiňoval, byl by José příliš silnou postavou.
My to hrajeme tak, že José má jen 3 životy (stejně jako třeba Suzy by měla mít spíš 3), může svou schopnost použít tolikrát za kolo, kolikrát chce a může vyhodit kteroukoli modrou kartu kromě Vězení (protože vsadit do vězení můžete pouze jiného hráče) a líznout si 2 karty.
I v tomhle systému zůstává José snad nejsilnější postavou ve hře.
Yielder
 
Posts: 16
Joined: 23 Jun 2006, 20:48

Postby xghost » 07 Oct 2006, 19:43

suzy jen 3 zivoty? to si delas srandu, ne? sice nini spatna, ale sou tam mhohem lepsi se 4.
User avatar
xghost
 
Posts: 22
Joined: 12 Sep 2006, 16:31

Postby Azur » 28 Aug 2007, 20:31

[quote:0cd3971f5d="xghost"]suzy jen 3 zivoty? to si delas srandu, ne? sice nini spatna, ale sou tam mhohem lepsi se 4.[/quote:0cd3971f5d]
A ktreří?? Podle mě je Suzi hned po Delgadovi..kterej je teda jasně nejlepší.
Azur
 
Posts: 4
Joined: 28 Aug 2007, 19:15

Next

Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron