Jose Delgado

od Apache po Willyho

Re: Jose Delgado

Postby Dawe-san » 08 Feb 2008, 02:26

My to hravame tak ze muze cokoli z ruky zahodit a vzit si 2 karty, i vezeni i dynamit i cokoli, kdyz uz to ale vylozi tak to pouzit nemuze, zda se ze pak nesmrtelny ale je to taky hodne o haluzi, muze nabrat 20 karet a pak jich 16 odhodit kvuli tomu ze je nepouzije, to se mi taky stalo uz, no kazdopadne je to muj neoblibenejsi char :)
Dawe-san
 
Posts: 8
Joined: 08 Feb 2008, 02:20

Postby Bengálec » 11 Jun 2008, 21:08

počkat počkat to by si klidně josé moh vyhodit dynamit kterej se mu dostal zprava nebo vězení alíznout si na ně 2 karty? Hrajete to tak že josé může zahodit jen m.karty ze stolu nebo jenom z ruku anebo může z obou dvou míst? Může odhodit jenom jednou m.kartu nebo více? V pravidlech je to nejasně: ...vyřadit [b:7d902d5cb4]jednu [/b:7d902d5cb4]svou kartu s modrým okrajem .... ....Tuto schopnost může použít [b:7d902d5cb4]vícekrát [/b:7d902d5cb4]za kolo....
Bengálec
 
Posts: 13
Joined: 11 Jun 2008, 19:06
Location: Česká Bříza, prdel světa

Postby srab » 12 Jun 2008, 10:22

Podle posledních verzí eng pravidel:

[b:73d21e144b]José Delgado (4 life points):[/b:73d21e144b] during his turn he can discard a bluebordered
card from his hand to draw 2 cards from the deck.
He may use this ability twice per turn.

Překlad:
[b:73d21e144b]José Delgado(4 životy):[/b:73d21e144b] během svého tahu může ze své ruky odhodit karty s modrým okrajem, aby si mohl líznout 2 karty z balíčku.
Tuto schopnost může použít dvakrát za tah.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Feri_01 » 13 Jun 2008, 13:27

my to hrajeme, že hocikoľko krát za kolo, nech je sranda 8)
User avatar
Feri_01
 
Posts: 19
Joined: 02 Sep 2007, 13:41

Postby J.J. » 07 Aug 2008, 23:01

Jak tak sleduji diskuzi, myslím, že je jasné, že do tištěných pravidel se vloudila chyba (mám ji tam také), a tudíž původní podoba daného pravidla zamýšlená autory je ta s odhazováním z ruky.

Jinak tato postava mi nepřijde zas až tak přehnaně silná, přece jen modrých karet nejsou ve hře zas taková kvanta a pokud je zahodí, nemůže je použít. Jasně, kolikrát má člověk plnou ruku zbytečných zbraní, ale to ještě není pro tuto postavu výhra. Musím se ale přiznat, že rozšíření jsem si koupil teprve nedávno a danou postavu jsem "zažil ve hře" je jednou.
J.J.
 
Posts: 12
Joined: 01 Jan 2008, 23:36

Re: Jose Delgado

Postby 1ABCD1 » 18 Sep 2008, 16:16

[quote:dcbe534dbd="Jakub"][quote:dcbe534dbd="srab"][quote:dcbe534dbd="Jakub"]Jose Delgado muze vymenit jednu modrou kartu za dve z balicku. Kolikrat to muze udelat za kolo? A musi dat modrou kartu z ruky nebo ze stolu? A co situace kdy ji da z ruky na stul a nasledne ihned vymeni, je to mozne?[/quote:dcbe534dbd]
2Jakub: podle tištěných pravidel Dodge City ...
José Delgado (4 životy) : Ve svém kole může vyřadit jednu svou kartu s modrým okrajem z ruky a místo ní si dobrat si 2 karty z knihovny. Tuto schopnost může uplatnit i víckrát během svého tahu.
:twisted:[/quote:dcbe534dbd]

No ja mam v tistenych pravidlech "Ve svem tahu muze odhodit ze STOLU jednu svou kartu s modrym okrajem a liznout si 2 karty z lizaciho balicku. Tuto schopnost muze pouzit vicekrat za kolo." Otazkou, ale je jaky je rozdil mezi rukou a stolem? Prece z ruky jdou vsechny modre karty vylozit na stul a nasledne tedy ihned vymenovat!? (snad jen u dynamitu a vezeni je to otazkou). Pokud to jde tedy opakovat stava se Delgado zrejme nejsilnejsi postavou ve hre! (My to momentalne hravame, ze muze menit jednu kartu za kolo.) Druhou moznosti by bylo, ze by musel mit ty modre karty vylozene uz o kolo driv, ale to se mi moc nezda...[/quote:dcbe534dbd]

[b:dcbe534dbd]My to zase hrajeme tak, že můžeš vyhodit z ruky (né ze stolu) 3 karty - jinak by prolízal celý balíček a opět by si nikdo nezahrál, ale je to zapeklitý - ty pravidla nejsou moc přesná...[/b:dcbe534dbd]
1ABCD1
 
Posts: 15
Joined: 18 Sep 2008, 13:36
Location: Česká republika

Delgado

Postby Kosmic » 25 Sep 2008, 06:04

Heled mi to hrajeme tak ze Delgado(je to v novem vydani karet) Ma 4 zivoty a muze odhodit dvakrat za kolo karty zu ruky.. Ze stolu to je blbost snad umite cist nebo ne? je to tam jasne napsany z ruky..
Kosmic
 
Posts: 12
Joined: 03 Jun 2008, 06:19

Re: Delgado

Postby koubik » 07 Dec 2008, 17:10

[quote:cd9bb95d52="Kosmic"]Heled mi to hrajeme tak ze Delgado(je to v novem vydani karet) Ma 4 zivoty a muze odhodit dvakrat za kolo karty zu ruky.. Ze stolu to je blbost snad umite cist nebo ne? je to tam jasne napsany z ruky..[/quote:cd9bb95d52]
Kosmic má pravdu, mi to hrajem tak, že má 4 životy odhazuju z ruky a pouze 2x je to na kartě jasně napsané...
Delgado: Může odhodit kartu s modrým okrajem ze své ruky a líznout si místo toho dvě nové z balíčku. Tuto schopnost může použív pouze 2x za svě kolo
koubik
 
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2008, 16:57

Re: Delgado

Postby Cecko » 13 Feb 2009, 19:41

[quote:807b5c2463="Kosmic"]Heled mi to hrajeme tak ze Delgado(je to v novem vydani karet) Ma 4 zivoty a muze odhodit dvakrat za kolo karty zu ruky.. Ze stolu to je blbost snad umite cist nebo ne? je to tam jasne napsany z ruky..[/quote:807b5c2463]


Na karticce je napsany z ruky, v pravidlech je napsany ze stolu.
To je potom tezky.
Cecko
 
Posts: 3
Joined: 13 Feb 2009, 19:39

Postby Guest » 04 Jul 2009, 15:24

môže delgado odhodi? zo stola dynamit alebo väzenie?
Guest
 

Re: Jose Delgado

Postby ateyxfuture » 31 Jul 2013, 12:04

nevim jak vy ale ja mam na karte: ve svem tahu muze odhodit z ruky kartu s modrym okrajem a liznout si 2 karty z lizaciho balicku. Tuto schopnost muze pouzit maximalne dvakrat za kolo. To je dost jasny a my to tak vzdycky hrali. A myslim ze vera custer muze byt silnejsi.
ateyxfuture
 
Posts: 2
Joined: 30 Jul 2013, 23:42

Previous

Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron