Jourdonnais

od Apache po Willyho

Jourdonnais

Postby MayheM » 17 Dec 2008, 14:56

Zajimalo by me, jak je to s touto postavou. V popisu je: [quote:d08ba2bb97]Jourdonnais (4 životy) : bere se, jako kdyby měl ve hře kartu Barrel. Jakýkoli opravdový Barrel ve hře přidává efekt k tomu fiktivní, čímž si jeho hráč může otáčet pro zrušení [b:d08ba2bb97]BANG![/b:d08ba2bb97] dvě karty (za každý Barrel jednu).[/quote:d08ba2bb97]

Plati [b:d08ba2bb97]barrel ve vlastnosti postavy[/b:d08ba2bb97] jen na karty BANG! ? Nebo na vsechny se symbolem Bang!?
User avatar
MayheM
 
Posts: 1
Joined: 17 Dec 2008, 14:30

Postby dmitrijsadlo » 20 Dec 2008, 12:12

Vsecky se symbolem Bang!
User avatar
dmitrijsadlo
 
Posts: 19
Joined: 11 Sep 2008, 14:35

Re: Jourdonnais

Postby bluedvory » 16 Jan 2011, 12:50

Nicméně v popisu je "při kartě BANG", ne při efektu bang. Takže by měl asi vestavěný barel platit pouze pro karty BANG.
User avatar
bluedvory
 
Posts: 6
Joined: 15 Jan 2011, 14:48

Re: Jourdonnais

Postby benabel » 16 Jan 2011, 16:43

FAQ pre Dodge City / Mesto Duchov

BARREL mozete pouzit na vsechny efekty BANG. (karty BANG, PEPPER BOX, kuloment, hufnica, ...)

JOURDONNAIS ma pasivny BARREL. lahko zapaamtovatelne.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Jourdonnais

Postby bluedvory » 16 Jan 2011, 17:23

A to se tam někde píše? V pravidlech?
Na kartě je pouze BANG.
User avatar
bluedvory
 
Posts: 6
Joined: 15 Jan 2011, 14:48

Re: Jourdonnais

Postby Sallamhnusajn » 18 Mar 2019, 17:57

Nevím, jak je to v pravidlech, ale přece jen Jourdonnais byl vyvinut v době kdy se Vedle odhazovalo jen na karty Bang a Kulomet (je hned v základní hře). Ostatní karty s efektem Bang se přidávaly až později, takže mi přijde spravedlivé aby tato jeho schopnost byla rozšířena i na ostatní karty s efektem Bang.
O podobné změně se dá uvažovat teoreticky i u Slab-a, ale ten by byl až příliš silný, takže tuto úpravu nedoporučuju.
Mimochodem, když jsme se dostali k těmto dvúm postavám, nutno podotknout, že Jourdonnaisova schopnost není identická s Barelem.
Barel: sejmi kartu, je-li srdcová, účinkuje jako Vedle
Jourdonnais: Sejmi kartu, je-li srdcová, výstřel tě minul.

To znamená, že pokud má Jourdonnais Barel a je ve hře Slab, střílí na něj, Jourdonnais si líže 2 karty, není jedno, která z těch karet je na co.Pokud si líže na Barel, je to jen 1 Vedle a druhé musí pokrýt z ruky. Pokud si líže na postavu, stačí mu právě jedna srdcová, protože efekt postavy (výstřel tě minul; nepřipouští jinou možnost) není identický s efektem karty Vedle.
Sallamhnusajn
 
Posts: 22
Joined: 06 Dec 2018, 17:26

Re: Jourdonnais

Postby Kubajz23 » 19 Mar 2019, 07:53

Zajímavá interpretace, ale pouze díky nedokonalému českému překladu karet. Jourdonnais má v podstatě identickou schopnost s kartou Barel, na Slaba 2. vedle normálně potřebuje (třeba i ze svého vyloženého Barelu, pokud ho má). Už se to tu na fóru řešilo dřív.
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27

Re: Jourdonnais

Postby Sallamhnusajn » 19 Mar 2019, 17:13

Už se setkávám poněkolikáté s tím, že český překlad patrně neodpovídá originálu, takže by stálo za to uvažovat o změně překladu.
Mohl bys mi poskytnout odkaz na stránku, kde se to už řešilo, případně na originální, Italsko-Anglickou postavu Jourdonnaise?
Sallamhnusajn
 
Posts: 22
Joined: 06 Dec 2018, 17:26

Re: Jourdonnais

Postby Kubajz23 » 20 Mar 2019, 00:14

Odkaz na fórum:
viewtopic.php?f=16&t=1149&start=0&hilit=jourdonnais

V anglickém překladu říká barel i Jourdonnais to samé: The Barrel allows you to “draw!” when you are the target of a BANG!: - if you draw a Heart card, you are Missed!

viz https://bang.dvgiochi.com
Kubajz23
 
Posts: 40
Joined: 05 Feb 2014, 15:27


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest