Apache Kid

od Apache po Willyho

Jak by jste oznámkovali Apache??? (jako ve škole)

1 - nejlepší postava
11
41%
2 - ale jo k něčemu je
12
44%
3 - ujde...
2
7%
4 - nebaví mě s ním hra
2
7%
5 - vyřadit!!!
0
No votes
 
Total votes : 27

Apache Kid

Postby 1ABCD1 » 18 Sep 2008, 16:53

[b:b44aa85ef2]Podle mě by si zasloužil víc životů...
[i:b44aa85ef2](3 životy) Nemají na něho vliv kárové karty zahrané jinými hráči.[/i:b44aa85ef2][/b:b44aa85ef2]
1ABCD1
 
Posts: 15
Joined: 18 Sep 2008, 13:36
Location: Česká republika

Karovy duely

Postby el.Finito » 12 Aug 2010, 13:23

V navodu ke hre se pise toto:
[i:52148f46a5]Apache Kid (3 zivoty). Nemaji na nej vliv karove karty zahrane jinymi hraci. Behem duelu tato schopnost nefunguje[/i:52148f46a5] a pak:
[b:52148f46a5][i:52148f46a5]Q10. Zabranuje schopnost postavy Apache Kid ostatnim hracum zahrat karove karty Vedle! proti jeho kartam BANG!?[/i:52148f46a5][/b:52148f46a5]
[i:52148f46a5]Ne. Schopnost postavy Apache Kid se vztahuje pouze na karty zahrane ostatnimi hraci behem jejich tahu. Je tedy chranen pred priblizne polovinou karet BANG!, pred vsemi kartami Indiani!, pred kartou Kryty vuz a pred nekterymi kartami Cat Balou a Panika!, pokud by byly proti nemu zahrany. Ostatni karty (Hokynarstvi, Skrys, zbrane atd.) vzdy funguji normalne.[/i:52148f46a5]

Z toho mi celkem logicky vyplyva, ze kdyz behem duelu vyhraju karovym BANGem!, tak si ubira zivot.. Otazka ale zni, jestli muzu hrat i karovej duel.. Ja myslim ze jo, ponevadz kdyz se vyjmenovavaj karty, kery na nej neplati, tak tam duel napsanej neni a pak uz je jen dodany, ze vsechny ostatni na nej plati normalne..[/b]
el.Finito
 
Posts: 23
Joined: 11 Aug 2010, 19:28

Re: Apache Kid

Postby Vojta » 04 Jan 2012, 00:33

Během již vyvolaného duelu sice na Apache Kida můžeš hrát kárové Bangy a může tedy díky nim ztratit život, ale károvým Duelem ho vyzvat nemůžeš. Tak to tedy chápu já...
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Apache Kid

Postby el.Finito » 04 Jan 2012, 15:58

No tak bych to chapal z toho 1. pravidla, ale dyz pak vezmu v uvahu tu otazku Q10, ktera to upresnuje, tak z ni vyplyva, ze karovej duel na nej neplati.. :)
el.Finito
 
Posts: 23
Joined: 11 Aug 2010, 19:28

Re: Apache Kid

Postby Vojta » 04 Jan 2012, 23:41

Vždyť já psal, že károvým duelem ho vyzvat nemůžeš :)
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Apache Kid

Postby el.Finito » 05 Jan 2012, 15:59

aha, jo sry.. sem se nak prepsal :) chtel sem rict, ze by na nej plati mel, ale je pravda, ze my stejne hrajem tak, ze na nej neplati :D
el.Finito
 
Posts: 23
Joined: 11 Aug 2010, 19:28

Re: Apache Kid

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:11

Když na Apache hraju Rvačku Ragtime atd. stačí když jedna karta nebude kárová nebo nesmí bejt ani jedna kárová ? a to samí u Dvojitý střely můžu ji hrát s károvym bangem ?
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: Apache Kid

Postby benabel » 24 Jan 2012, 18:54

Karty jde nan zahrat, ale nemaju efekt.

Dvojita rana spolu s BANG kartou, ubere 2 zivoty iba v pripade nekulovej ne diamandovej karty. Inak 0.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Apache Kid

Postby el.Finito » 25 Jan 2012, 17:12

dvojitou strelu neznam (z kteryho to je rozsireni?), ale u rvacky, ragtime atd je v pravidlech napsany, ze aspon 1 z nich nesmi byt karova a je to v cajku :)
el.Finito
 
Posts: 23
Joined: 11 Aug 2010, 19:28

Re: Apache Kid

Postby benabel » 27 Jan 2012, 11:40

Je to rozsirenie Udoli Stinu.

Ano to plati, co si napisal o tych kartach. Ale Dvojita Rana - je hrana spolu s kartou BANG a tak sa vyzaduje aby karta BANG nebolia Diamantova(karova) Kulova.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Apache Kid

Postby MarKr » 01 May 2012, 00:11

Platí na tuto postavu nekárové karty Bang! vystřelené proti němu pomocí kárové zbraně? Ve hře bývala jediná kárová zbraň - Remington a s rozšířením Údolí Stínů přibyl ještě Lemat. Lze tedy z těchto zbraní na Apache Kida střílet?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Apache Kid

Postby benabel » 01 May 2012, 12:39

Platí na tuto postavu nekárové karty Bang! vystřelené proti němu pomocí kárové zbraně? Ve hře bývala jediná kárová zbraň - Remington a s rozšířením Údolí Stínů přibyl ještě Lemat. Lze tedy z těchto zbraní na Apache Kida střílet?


Ano, zbran na tom nema ziaden efekt, ci je karova, ci nie.

Vseobecne ide hrat KATOVE karty voci nemu, ale nemaju efekt. Cize si vyplytval kartu za nic.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Apache Kid

Postby creepers12 » 03 Dec 2013, 18:42

ale modrý karty na něho platí :)
creepers12
 
Posts: 9
Joined: 19 Nov 2013, 20:03


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron