Bill Noface

od Apache po Willyho

Bill Noface

Postby jurajz » 13 Jun 2008, 20:20

Mam nejake otazky ohladom tejto postavy.

Moze hrac odmietnut pridanie zivota? Lebo prave v pripade billa moze byt pridanie zivota (salon alebo tequila) danajskym darom.

Napriklad ak ma o zivot menej, ako je jeho maximum a ma na ruke pivo, tak potom by si bral vo svojom tahu 1+1= 2 karty. A zahral potom to pivo, cize by mal plny pocet zivotov. Ak ho vsak ktosi dolieci, berie si len jednu kartu a tiez ma plny pocet zivotov. Vysledok: pride o liznutie jednej karty, ktora by mohla byt napriklad wells fargo a dost ovplyvnit priebeh hry.

Ako je to pri meste duchov? Vo FAQ sa pise, ze duch billa nofaceho si lizne nie 3, ale 5 kariet. To si vysvetlujem tak, ze duch nemoze byt serif (lebo jeho smrtou hra konci), cize jeho povodny pocet zivotov bol 4. Kedze ma ako duch nula, berie si 1+4=5 kariet. Ako je to vsak, ked ho este pred jeho tahom v meste duchov ktosi dolieci jednym alebo dvoma zivotmi (mozne alternativy su tequila, alebo salon). Ked ma jeden zivot, berie si len 1+3=4 karty a ked ma ako duch dva, berie si len 1+2=3 karty?
jurajz
 
Posts: 9
Joined: 13 Jun 2008, 18:53

Postby srab » 14 Jun 2008, 13:33

1.Odmítnout nelze, život se mu přidá.

2. Město duchů
Zabité postavy se vrací do hry jako duchové. Provedou svá kola,jako by byly stále ve hře. Dobírají si 3 karty namísto 2 a [b:57fbbdd6b3]nemohou zemřít[/b:57fbbdd6b3]. Po skončení svých kol se znovu odstraní.

Při městě duchů ta postava nemá životy a nemůže umřít. Tudíž si líže když byla Bill Noface 4 karet a šmitec.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby tap » 30 Nov 2008, 13:51

pokud se hraje podle pravidel, je to neskutecne slaba postava. Pokud ma 4 zivoty lize jednu kartu. Pokud ma 3 zivoty lize dve - tzn. totez co ostatni postavy, ale nema v tu chvili vubec zadnou schopnost, zatimco takovej slab nebo willy maji 4 zivoty, lizou 2 karty a jeste maji dost silnou schopnost. Kdyz ma 2 zivoty, tak si lize 3 karty. No ale srovnejte to s pixiem...

Proto ho v nasi parte hrajeme tak, ze lize 2 karty + pocet karet, ktery mu chybi do plnych zivotu.

4 zivoty = lize 2 karty
3 zivoty = lize 3 karty
atd. ...
tap
 
Posts: 6
Joined: 30 Nov 2008, 13:26

Odmítnutí použití schopnosti

Postby Ivosh » 03 Oct 2009, 11:02

V pravidlech Bang! se jasně píše že postava může svoji schopnost kdykoliv odmítnout použít.

Tedy pokud to chápu správně, pokud má Bill plný počet životů, nemusí schopnost použít a líznout si normálně 2 karty, nebo snad ne?
Ivosh
 
Posts: 5
Joined: 03 Oct 2009, 10:57

Postby vrbi637 » 10 Feb 2010, 19:54

jo?kde to je napsaný? :shock:
jo už jsem to našel
User avatar
vrbi637
 
Posts: 29
Joined: 25 Jun 2009, 18:03
Location: Brno

Re: Bill Noface

Postby Eskel » 29 Mar 2011, 13:09

Tato postava je hodně silná jedině pokud je šerif.
Eskel
 
Posts: 20
Joined: 28 Mar 2011, 07:49

Re: Bill Noface

Postby Rippiac » 01 Jan 2012, 19:27

Také si myslím, že Bill Noface je v nevýhodě, pokud není šerif. Osobně bych jeho schopnost upravil na "líže si 2 karty + jednu za každý bod zranění, ale maximálně pět karet." To maximum pro případ, že bude šerif.
Rippiac
 
Posts: 22
Joined: 24 Sep 2011, 00:25

Re: Odmítnutí použití schopnosti

Postby Vojta » 03 Jan 2012, 23:35

Ivosh wrote:V pravidlech Bang! se jasně píše že postava může svoji schopnost kdykoliv odmítnout použít.

Tedy pokud to chápu správně, pokud má Bill plný počet životů, nemusí schopnost použít a líznout si normálně 2 karty, nebo snad ne?


Sakra, nemyslím, že bych měl zrovna nízký IQ, ale tohle mě ještě nenapadlo... Dost dobrý :D
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Bill Noface

Postby Rippiac » 04 Jan 2012, 17:01

Netýká se ta možnost odmítnutí schopnosti pouze postav, které mají ve svojí schopnosti napsáno slovo může? Př. Pedro Ramirez, Jesse Jones, Pat Brennan... Btw já to nikde v pravidlech nenašel, ale už kvůli tomu Nofacovi mi to přijde divné.
Rippiac
 
Posts: 22
Joined: 24 Sep 2011, 00:25

Re: Bill Noface

Postby Vojta » 04 Jan 2012, 23:38

Mno já si to třeba nemyslím, protože třeba kdyby Pixie Pete musel pokaždé ve fázi 1 lízat 3 karty místo 2 a ve hře už by byl konečný AFOC, mohlo by ho to dostat do nepříjemné pozice... Nebo třeba kdyby Belle Star chtěla střílet na někoho, kdo by měl před sebou vyloženou kartu Odměna z Údolí stínů, tak by podle toho, co píšeš, Belle nikdy nemohla odměnu získat... Další příklad - Teren Kill: měl by mu být ubrán poslední život, ale přitom má na ruce pivo. Dle tvého výkladu by neměl na výběr a musel lízat kartu a přitom riskovat možnost, že to budou piky...
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Bill Noface

Postby Rippiac » 05 Jan 2012, 11:05

To ohrožení při posledním Fistfulu bych bral jako cenu za tak silnou schopnost, nutilo by to člověka zase o trochu víc přemýšlet a taktizovat. Stejně tak se dá schopnost použít i proti postavě (střelit párkrát Cassidyho před posledním Fistfulem a nechat ho ať si nabere karty). Co se týče té karty Odměna, tak pochází z neoficiálního rozšíření, tudíž bych na ni jednoduše vztahoval výjimku. A k tomu Terrenovi se myslím v FAQ píše, že si může vybrat mezi líznutím nebo pivem.
Rippiac
 
Posts: 22
Joined: 24 Sep 2011, 00:25

Re: Bill Noface

Postby Vojta » 05 Jan 2012, 22:02

Koukám, žes taky vymyslel pěkný případ, kdy by postavě její schopnost uškodila - myslím toho Barta Cassidyho. Já můžu uvést další - kdyby Johnny Kisch byl pomocník šerifa a chtěl si vyložit nějakou kartu, kterou už má vyloženou šerif a její odhození by ho oslabilo (Mustang, Barel, Volcanic...), tak by taky bylo lepší schopnost nepoužít. Ale v základních pravidlech se zkrátka píše, že postava svou schopnost použít nemusí, tudíž bych nezaváděl nějaké dělení na ty, co mají napsán nějaký fakt a na ty, kteří mají na kartě "může / nemusí atd."
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Bill Noface

Postby Rippiac » 05 Jan 2012, 22:51

Udělal bych to jednoduše tak, že před začátkem hry by se tohle dohodlo. Btw jednou jsem byl svědkem toho, že bandita zrušil jinému banditovi Vězení Cat Balou. Jenže ten druhý bandita byl Apache Kid a Cat Balou kárová, tak jsem to Vězení z odhazovacího balíčku zase vzal a dal ho zpět k Apachovi. Zkrátka když může schopnost i uškodit dodává to hře úplně nový rozměr.
Rippiac
 
Posts: 22
Joined: 24 Sep 2011, 00:25


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest