Pixie Pete

od Apache po Willyho

Pixie Pete

Postby lahvac » 11 Mar 2007, 14:42

zdravim, chtel bych se zeptat na neco ohledne pixieho...v originale ma 4 zivoty ale v ceske verzi jenom 3...a zajimalo by me kolik karet si bere kdyz je ve hre zizen nebo prijezd vlaku?(v navodu je ze pri zizni si bere 3 karty a pri prijezdu vlaku 5, ale to by musel met 4 zivoty a ne 3) a potom kolik karet si bere pri meste duchu?(v navodu je ze bere 4 karty, ale to by musel met 3 zivoty)...tak kolik jich teda ma kdyz ani v pravidlech se to neshoduje?
lahvac
 
Posts: 1
Joined: 11 Mar 2007, 14:33

Postby srab » 11 Mar 2007, 17:52

No problem je ve verzi, já mám Pixiho se 3ma životama. V poslední ang. verzi je psáno 3 životy.
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby Dawe-san » 08 Feb 2008, 02:39

Podle me by mel mit 3 zivoty, kdyby mel 4 tak je to nevybalancovane s tim charem jak ma schopnost "ukaze druhou kartu pokud je cervena bere si dalsi" - ten ma 4 zivoty a ma 50% na 3 karty a jeste musi jednu ukazovat ostatnim, to by bylo vuci nemu nefer, u prijezdu vlaku hrajem ze si bere proste o kartu navic
Dawe-san
 
Posts: 8
Joined: 08 Feb 2008, 02:20

Postby tap » 30 Nov 2008, 13:55

hehe nevybalancovany - a co teprv noface hranej podle pravidel? ten musi mit 2 zivoty aby lizal to co pixie.
tap
 
Posts: 6
Joined: 30 Nov 2008, 13:26

pixie

Postby koubik » 07 Dec 2008, 17:01

shrnutí: pixie má 3 životy
bere si 4 karty normálně
při příjezdu vlaku 5 karet
při kocovině 2 karty
a při žízni 1kartu
pokud jsem to dobře pochopil
koubik
 
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2008, 16:57

Postby Guest » 04 Jul 2009, 15:31

3 životy
3 karty ?ahá normálne
4 pri príchode vlaku
2 pri opici
1 pri smäde
Guest
 

Re: Pixie Pete

Postby Rippiac » 01 Jan 2012, 19:34

To FAQ v pravidlech se vztahuje ještě na starou verzi této postavy, kdy si Pixie lízal 4 karty, ale to bylo opravdu trochu moc. Takže při Žízni si líže 2, při Kocovině také 2 a při Příjezdu vlaku 4.
Rippiac
 
Posts: 22
Joined: 24 Sep 2011, 00:25

Re: Pixie Pete

Postby MarKr » 19 Apr 2012, 02:08

Chtěl bych se zeptat. Pixie má u sebe napsáno: "Ve svém tahu si ve fázi 1 lízne 3 karty místo 2." - Nestojí tam "O jednu kartu víc, než by si měl brát" to ale znamená, že na kartu "Příjezd vlaku" si pořád líže 3 karty, na "Kocovinu" líže 2 a při "Žízni" líže jenom jednu. Nebo ne?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Pixie Pete

Postby Hrošík97 » 19 Apr 2012, 05:54

Pixie Pete - v základu si líže 3
Žízeň - 1 kartu, protože je na kartě napsáno: Každý hráč si lízne pouze jednu kartu.
Příjezd vlaku - 4 karty, protože je na kartě napsáno: Každý hráč si lízne jednu kartu navíc.
Kocovina - 2 karty

Takhle by to mělo být podle toho, jak je to napsané na kartách, do žádného FAQ jsem se nedíval. :wink:
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Re: Pixie Pete

Postby timco » 29 Apr 2012, 12:01

No ja by som súhlasil s Hrošík97. Presne tak ako je napísané. :)
timco
 
Posts: 24
Joined: 08 Apr 2012, 11:53
Location: Revúca


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron