Page 1 of 2

slab the killer

PostPosted: 04 Mar 2007, 17:57
by noelin
Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?

Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)

Diky moc :lol:

Re: slab the killer

PostPosted: 04 Mar 2007, 20:15
by srab
[quote:1ec4daca27="noelin"]Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?
Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)
[/quote:1ec4daca27]

Slab the Killer (4 životy): protivníci, kteří chtějí zrušit jeho karty BANG! musí zahrát 2 karty Missed! Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).

Takže si ubírá jeden a Barrel je teda jako jedno vedle , pokud lízneš srdcovou.

Re: slab the killer

PostPosted: 04 Mar 2007, 21:03
by noelin
[quote:2f051b87d5="srab"][quote:2f051b87d5="noelin"]Jeden maly dotazek: Kdyz mam postavu slab the killer a hrac na ktereho vystrelim BANG! nema ani jedno VEDLE, ubira si 2 zivoty nebo jeden?
Pak jeste jedna otazka, muze pouzit barell dvakrat?: proti BANGu od teto postavy? (tj. lizne si 2 karty a obe musi byt cervene)
[/quote:2f051b87d5]

Slab the Killer (4 životy): protivníci, kteří chtějí zrušit jeho karty BANG! musí zahrát 2 karty Missed! Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).

Takže si ubírá jeden a Barrel je teda jako jedno vedle , pokud lízneš srdcovou.[/quote:2f051b87d5]

Sorry, jsem trosku natvrdla. Takze jestli to chapu dobre, kdyz mam tuhl epostavu a zahraju BANG! tak mohou nastat tyto situace:
a) hrac ma dve vedle a ubrani se
b) hrac nema nic cim by se branil, takze ztraci 1 zivot (pouze 1?)
c) hrac ma jen jedno vedle, tak ho pouzije a stejne ztrati 1 zivot (tak proc ho ma pouzivat?kdyzt tak i tak prijde o 1 ale navic jeste o kartu VEDLE)
d) hrac ma barel (lizne si srdce) a jedno vedle, takze je OK
e) hrac nema zadny vedle, jen barel, takze si lizne poprve (ma srdce) lizne podruhe?? (ma srdce) takze se ubrani (nebo muze pouzit barel jen jednou a pak musi dat jedine VEDLE?)

Dekuju moc, tohle mi trosku furt vrta hlavou :-)

PostPosted: 04 Mar 2007, 21:11
by srab
Natvrdlá nejsi , jde jen o to že je to docela složitá hra.

A,b,c,d je dobre jenom u C bych nehazel to Vedle, protoze nemusis.
E je jinak jak je napsano primo u Slaba :
Schová-li se někdo úspěšně za Barrel, bere se to jako jedna zahrána karta Missed! (je tedy nutné zahrát ještě jednu kartu Missed!).


Tudíž může použít jednou Barrel a potom musí dát Vedle z ruky či ze stolu.

PostPosted: 04 Mar 2007, 21:15
by noelin
super, tak uz to chapu, diky :D

PostPosted: 04 Mar 2007, 21:19
by srab
nz

PostPosted: 04 Apr 2007, 09:54
by mosqo
co ak slab vystreli na Jourdonnais-a ktory ma barel?

PostPosted: 04 Apr 2007, 11:40
by srab
Tak může zkusit na oba dva , jeslti nebude mít vedle.

Slab the killer

PostPosted: 21 Feb 2008, 07:36
by Wonder
V pravidlach je napisane, ze potrebujem 2 karty VEDLE proti karte Bang zahranej Slabom. No, ako je to s kartou UHYB - tato karta ma len efekt karty Vedle, no nieje to priamo karta Vedle?

Re: Slab the killer

PostPosted: 13 Jun 2008, 19:29
by jurajz
[quote:a1147ed3ae="Wonder"]V pravidlach je napisane, ze potrebujem 2 karty VEDLE proti karte Bang zahranej Slabom. No, ako je to s kartou UHYB - tato karta ma len efekt karty Vedle, no nieje to priamo karta Vedle?[/quote:a1147ed3ae]
To mas sice pravdu, ale v pravidlach pre rozsirenie je napisane aj to, ze akakolvek karta so symbolom Vedle! (symbol prepichnuteho klobuka) moze byt pouzita na zrusenie ucinku akejkolvek karty so symbolom bangu. Z toho usudzujem, ze je mozne hrat proti slabovi nielen karty vedle, ale akekolvek so symbolom vedle, teda uhyb, sombrero, zelezny plat, bibliu alebo stetson.

PostPosted: 13 Jun 2008, 19:45
by jurajz
Mam vsak inu otazku ohladom slaba. Dnes sa mi stalo, ze som hral bang. Bol som vice, vedla sediaci bol bandita s postavou slab the killer. Mal som len jeden zivot, na ruke nic, ale pred sebou bibliu. Zahral na mna bang a vznikla diskusia, ci mozem hrat bibliu ako prve vedle, liznut kartu a ak by to bolo vedle/uhyb, zachranit svoju existenciu v hre... Aj som tak hral a liznuta karta bolo skutocne vedle. Kedze kamarat trval na tom, ze som mrtvy a nechcel som sa hadat, povedal som, ze v poriadku, nakolko pravidla nepopisuju tento pripad. (btw. aj tak si ho potom serif podal ;) )

Chcem sa opytat, co je spravne - moznost 1, alebo moznost 2?

Moznosti su:

1. Ak hrac braniaci sa proti slabovi ma len bibliu alebo uhyb (teda nie druhe vedle), moze tuto kartu zahrat, a ak potiahne dalsie vedle, proti slabovi sa ubranil.

2. Ak ma hrac braniaci sa proti slabovi len bibliu alebo uhyb, a ziadne ine vedle, straca automaticky zivot.

Specialne plati uvedene pre molly stark, ktora by mala v ruke len vedle, pouzila by svoju specialnu vlastnost a vytiahla dalsie vedle. Ako je to v jej pripade?

PostPosted: 14 Jun 2008, 13:45
by srab
1 je spravne

PostPosted: 15 Jan 2009, 20:02
by stragen
jak je to v případě střetu "slab the killer" a Jourdonnais? Jsem Jourdonnais a nemám barel...a slab the killer vystřelí....lížu si kartu 2x nebo jen jednou a podruhé musím dát vedle??? díky

PostPosted: 15 Jan 2009, 21:58
by Sparhawk13
[quote:8c734cfc4b="stragen"]jak je to v případě střetu "slab the killer" a Jourdonnais? Jsem Jourdonnais a nemám barel...a slab the killer vystřelí....lížu si kartu 2x nebo jen jednou a podruhé musím dát vedle??? díky[/quote:8c734cfc4b]

len raz ak srdce tak mozes dat vedla a vyhnes sa.

Re: slab the killer

PostPosted: 29 Aug 2011, 13:20
by banggnab
co když zahraju deringera nebo pusku na bizony kolik karet vedle musi odhodit?