Sid Ketchum

od Apache po Willyho

Sid Ketchum

Postby srab » 04 Jun 2006, 07:55

[img:158c5b2785]http://www.bang.cz/images/char/bang/sidketchum.jpg[/img:158c5b2785]
Může použít [b:158c5b2785]Sid Ketchum[/b:158c5b2785](za 2 odhozené=život) svou schopnost v [b:158c5b2785]závěrečném duelu[/b:158c5b2785](jsou li ve hře jen dva hráči)?
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Re: Sid Ketchum

Postby myades » 06 Jun 2006, 14:21

[quote:87a368cbd4="srab"][img:87a368cbd4]http://www.bang.cz/images/char/bang/sidketchum.jpg[/img:87a368cbd4]
Může použít [b:87a368cbd4]Sid Ketchum[/b:87a368cbd4](za 2 odhozené=život) svou schopnost v [b:87a368cbd4]závěrečném duelu[/b:87a368cbd4](jsou li ve hře jen dva hráči)?[/quote:87a368cbd4]
Já myslim ,že jo.Ve hře 2 hráčů je zakázána karta "Pivo"
Ostatní jako saloon,tequila atd. jsou povoleny a na kartě sida není napsáno že dvě vyhozené karty=pivo ale =život
myades
 
Posts: 8
Joined: 13 May 2006, 18:46

Postby Yielder » 24 Jun 2006, 09:21

Já taky myslím, že je to tak. V závěrečném duelu se nesmí hrát pouze karta Pivo. Další jako Whiskey nebo Tequilla se hrát můžou. A jelikož v pravidlech nejni napsáno, že by se ty 2 odhozené karty měly proměnit v Pivo, určitě svou schopnost v poslední fázi hry použít může.
Yielder
 
Posts: 16
Joined: 23 Jun 2006, 20:48

Re: Sid Ketchum

Postby gigino » 28 Dec 2006, 01:11

[quote:2227ddf5ad="myades"][quote:2227ddf5ad="srab"][img:2227ddf5ad]http://www.bang.cz/images/char/bang/sidketchum.jpg[/img:2227ddf5ad]
Může použít [b:2227ddf5ad]Sid Ketchum[/b:2227ddf5ad](za 2 odhozené=život) svou schopnost v [b:2227ddf5ad]závěrečném duelu[/b:2227ddf5ad](jsou li ve hře jen dva hráči)?[/quote:2227ddf5ad]
Já myslim ,že jo.Ve hře 2 hráčů je zakázána karta "Pivo"
Ostatní jako saloon,tequila atd. jsou povoleny a na kartě sida není napsáno že dvě vyhozené karty=pivo ale =život[/quote:2227ddf5ad]

Určitě může, ale s tím saloonem se podlě mě mýlíš. Na kartě je napsáno PIVO Všem a pak Pivo tobě. Proto bych řekl že je mimo.
User avatar
gigino
 
Posts: 14
Joined: 28 Dec 2006, 00:33

Postby srab » 28 Dec 2006, 08:40

Může :))) v orig FAQ v. 2.0 pro BANG stojí:

Q9. Can I play Saloon when there are only two players in play?
A. Yes, it is not a Beer card. However, you can do it during your turn only.

překlad:
Mohu zahrát Salón když jsou ve hře jenom dva hráči?
Ano, není to karta Pivo. Nicméně to můžeš udělat jen během tvého tahu.

Tato verze FAQ je přímo od Emiliana, takže autor hry má pravdu :)
User avatar
srab
Site Sherif
 
Posts: 610
Joined: 30 May 2005, 09:11
Location: Štětí

Postby gigino » 28 Dec 2006, 10:28

Až tak jo :D No tím pádem to hraju blbě, ale polepším se.
Překlad nebyl nutný. Dík
User avatar
gigino
 
Posts: 14
Joined: 28 Dec 2006, 00:33

sid ketchum

Postby yossarian » 09 Feb 2007, 06:44

Ku konci hry uz aj tak ma malokto dost zivotov na to aby mohol vyhadzovat karty iba tak. Hrac co hra za Sida potom nerobi nic ine, ako zoberie karty a obnovi si zivot. Ktosi Bangne, tak si znova doplni, a to dovtedy kym protihrac nedostane Volcanic a nedorazi ho.
User avatar
yossarian
 
Posts: 13
Joined: 21 Jan 2007, 23:46
Location: Nemsova

Re: sid ketchum

Postby riki » 09 Feb 2007, 12:01

[quote:10704b9339="yossarian"]Ku konci hry uz aj tak ma malokto dost zivotov na to aby mohol vyhadzovat karty iba tak. Hrac co hra za Sida potom nerobi nic ine, ako zoberie karty a obnovi si zivot. Ktosi Bangne, tak si znova doplni, a to dovtedy kym protihrac nedostane Volcanic a nedorazi ho.[/quote:10704b9339] Myslim ze ak je SID KETCHUM a WILLY THE KID, tak je asi hned jasne kdo to bvyhra (WILLY)
User avatar
riki
 
Posts: 6
Joined: 02 Feb 2007, 10:08
Location: Bratislava

Re: Sid Ketchum

Postby C-Joe » 26 Dec 2011, 16:13

Ahoj chci se jen zeptat jestli ty dvě karty může vyhodit kdykoli ve hře nejen když je na tahu na kartě to není že ve svém tahu.

Hraju Bang ! online tam se si se sidem zachranil život dvěma kartama to myslim že jde ale chci vědět jestli to jde i když mu nehrozí smrt třeba někdo vystřelí na někoho jiného než na tebe a ty by sis třeba než by tam oběť hodila vedle přidal život.

Díky za odpověď.
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: Sid Ketchum

Postby benabel » 27 Dec 2011, 15:11

Mozes aj mimo svoj tah, ale musis pockat na vyhodnotenie karty BANG! v danom pripade.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Sid Ketchum

Postby Salvador » 08 Jul 2013, 08:18

Jedno k němu řeknu:NULA :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
User avatar
Salvador
 
Posts: 32
Joined: 24 Jun 2013, 15:50

Re: Sid Ketchum

Postby xrobokop » 01 Aug 2013, 10:11

benabel wrote:Mozes aj mimo svoj tah, ale musis pockat na vyhodnotenie karty BANG! v danom pripade.


Ahoj, stále nerozumiem kedy može SID the KUTCHUM vyhadzovat svoje dve karty na doplnenie zivota. Podla mna je blbost aby to mohol robit kedykolvek ale len vtedy ked je na tahu. Zaroven nesuhlasim s názorom čo som tu čítal, že ak je SID zabitý a stráca posledný život tak može vyhodit dve karty a doplni si život.
Zaroven predpokaldám, že ide o vyhodenie dvoch kariet z ruky, nie tie čo mám pred sebou alebo to je jedno?

díky za info
Martin
xrobokop
 
Posts: 5
Joined: 24 Jul 2013, 08:38

Re: Sid Ketchum

Postby MarKr » 01 Aug 2013, 21:50

No, je to tak, že může použít tu schopnost mimo svůj tah,ale jen když přijde o poslední život. Je to asi proto, aby se například proti postavě Joul Grinner, nemohl bránit tím, že použije svou schopnost...
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron