Page 1 of 3

Suzy Lafayette

PostPosted: 08 Mar 2006, 11:46
by Anonymous
[img:27ba893a4b]http://www.bang.cz/images/char/bang/suzylafayette.jpg[/img:27ba893a4b]
"Suzy Lafayette (4 životy): kdykoli nemá žádnou kartu v ruce, lízne si novou z lízacího balíčku a to I při vyhodnocování jiné karty (např. nezbude-li ji žádná karta v probíhajícím Duelu)."

jak to hrajete? mi příjde jako celkem šílené povolání prostě pořád si dobírá jednu kartu odehraje dobere odehraje dobere to může hrát pořád, je to celkem divné? a v pravidlech nic není, že by mohla jen jednou za tah třeba.

Re: Suzy Lafayette

PostPosted: 08 Mar 2006, 13:47
by srab
[quote:1c65d9527e="renda"]"Suzy Lafayette (4 životy): kdykoli nemá žádnou kartu v ruce, lízne si novou z lízacího balíčku a to I při vyhodnocování jiné karty (např. nezbude-li ji žádná karta v probíhajícím Duelu)."

jak to hrajete? mi příjde jako celkem šílené povolání prostě pořád si dobírá jednu kartu odehraje dobere odehraje dobere to může hrát pořád, je to celkem divné? a v pravidlech nic není, že by mohla jen jednou za tah třeba.[/quote:1c65d9527e]
My to hrajem jak říkáš, ale neni to zas taková výhoda, uvědom si že když si lízne Vedle!, tak je opravdu "vedle jak ta jedle". Svévolně nemůže odhodit Vedle!

PostPosted: 08 Mar 2006, 18:51
by mr.kurtz
Lízne si pokud žádnou kartu nemá a netrvá efekt jiné karty, např. Duel (viz FAQ ot. 24).

PostPosted: 10 Mar 2006, 11:54
by Anonymous
jj diky za odpovedi uz je mi to jasne nasel jsem si i faq a tam je celkem dost veci :)

PostPosted: 21 Jul 2006, 09:42
by W4RM4N1C
Mno nevim jak Vy, ale prijde mi, ze lizat si za kazdou "prazdnou ruku" je dost na hlavu...na karte neni napsany, ze to plati vzdy, je tam pouze "jakmile nema..." a to je dost velkej rozdil. Podle me si Suzy lize je jednou, jinak by to bylo nehratelny. :twisted:

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:07
by srab
A jaký je v tom rozdíl "prazdnou ruku" nebo "jakmile nema...", podle me je to to samí. Prostě kdykoliv nemá kartu v ruce, si lízne, jedno zdali ve vlastnim kole ci v kole jinych.

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:11
by W4RM4N1C
Ok je to vec nazoru, ale tim padem by se mela Suzy nejak vic vyvazit, protoze tohle z ni dela skoro nejsilnejsi postavu... 8)

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:13
by srab
Vůbec nedělá, to přece nemůžeš tak jednoznačně říct. Třeba když na ní bude hrát Slab the Killer tak je to pro nej vyhoda, at si vyhaze karty a potom lizne jednu potrebuje dve vedle . :D

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:15
by W4RM4N1C
zapomnel si napsat Srab The Killer :D ale jo, to je pravda, jenze kdyz nebude ve hre Srab, tak stejne lize celkem nehorazny mnozstvi karet. zalezi na situaci samozrejme. ;)

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:17
by srab
Podle me je to fakt o postavach, nekdy je zasita tak, ze toho fakt moc nezmuze. Jo sem vlastne zapomel "[b:684932c4c3]SRAB THE KILLA[/b:684932c4c3]" :twisted:

PostPosted: 21 Jul 2006, 10:19
by W4RM4N1C
to taky a hlavne jak "vyjdou karty" v ruce.

PostPosted: 22 Jul 2006, 17:56
by Zidane
[quote:5bc27d2abe="W4RM4N1C"]Mno nevim jak Vy, ale prijde mi, ze lizat si za kazdou "prazdnou ruku" je dost na hlavu...na karte neni napsany, ze to plati vzdy, je tam pouze "jakmile nema..." a to je dost velkej rozdil. Podle me si Suzy lize je jednou, jinak by to bylo nehratelny. :twisted:[/quote:5bc27d2abe]

"Jakmile nemá kartu" znamená, když má prázdnou ruku, to dá logiku, to se nemusí řešit :) A ono je dost karet, co Suzy zastavěj - Vedle, nějaký kůň, kterého už má vyloženého, pivo, pokud má plný počet životů, jakákoliv zbraň jiná než Volcanic, pokud tento má vyložený a nechce se ho zbavit - v tom případě si musí tu jinou pistolku nechat v ruce, vyhodit ji nemůže, takže ono je to o náhodě, klidně a? líže kdykoliv, kdy má prázdnou ruku :)

PostPosted: 12 Sep 2006, 17:19
by xghost
neprijde mi to tak dobry... jak uz tu nekdo psal. je tu spoustu karet co ji muzou zastavit... a dyz uz nekdo zivori s 1 kartou, tak to s nim jde vetsinou stejne zkopce.

PostPosted: 01 Jan 2007, 17:30
by Guest
Nic proti, ale když člověk za tuhle postavu umí hrát tak opravdu není silnější postavy (zvláš? pokud se hraje s rozšířeními). Pokud ji dostane šerif tak má hru skoro vyhranou jelikož si prolíže takových karet, že se naprosto zabetonuje, časem se dostane na vulkána (bud sám nebo pomocí jiných karet, které lehce získá) a prostě jen krágluje jednoho hráče za druhým...

Tahle karta by si min zasloužila 3 životy, jelikož skoro žádná z takto kuchnutejch se ji nevyrovná...

PostPosted: 01 Jan 2007, 22:02
by gigino
No právě když se hraje s rozšířeními, tak má menší pravděpodobnost, že se prolíže kartama. Zelené karty sice může vyložit, ale použije je až při dalších tazích a jednou narazí na kartu kterou prostě nevyloži nebo nazahraje a je s ní ámen :lol: A zvláš? když je šerif ... dostane čutoru a co sní? Pak si na ní každý vystřelí ... na šerifa :P