Suzy Lafayette

od Apache po Willyho

Re: Suzy Lafayette

Postby C-Joe » 24 Jan 2012, 18:03

Když má Suzy jednu zbraň vyloženou a jednu v ruce a vamění jí bere kartu ?
C-Joe
 
Posts: 23
Joined: 25 Dec 2011, 18:38

Re: Suzy Lafayette

Postby Vojta » 27 Jan 2012, 15:25

Podle mě ano, protože výměna zbraní je normální herní mechanismus a po něm tedy nemá v ruce nic = lízne kartu.
Vojta
 
Posts: 21
Joined: 03 Jan 2012, 23:21

Re: Suzy Lafayette

Postby benabel » 27 Jan 2012, 16:05

Ano, presne tak, lizne kartu, za predpokladu, ze nemeni zbrane s rovnakymi menami, co sa neda, lebo pravidla nedovoluju vylozit modru/zelenu kartu s rovnakym menom.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Suzy Lafayette

Postby wometak » 03 May 2012, 11:43

Mám dotaz k Suzy. Dle popisu, kdykoli nemá v ruce žádnou kartu, jednu si lízne. Při naší hře jsme ale trošku narazili. Jde o to, že příslušný hráč v okmažiku, kdy zahrál poslední katru, kterou měl na ruce, líznout zapomněl. A dožadoval se líznutí karty již v tahu dalšího hráče. A objevily se dva názory na vzniklou situaci: 1) může si líznout i když zapomněl, a to v tahu i jiného hráče, protože dle popisu si může líznout KDYKOLI, kdy nemá na ruce žádnou kartu. 2) a tento názor sdílím já, že slovíčko kdykoli v tomto případě nelze chápat ve smyslu kdykoli = v jakýkoli čas , ale ve smyslu kdykoli = pro všechny možné situace (tedy, jsem ve fázi 2 svého tahu a již jsem odhodil či vyložil poslední kartu z ruky, nebo mimo svůj tah odhodím vedle, úhyb atp. jako poslední kartu, nebo obětavý skok, či pivo při posledním životě, tedy kromě bangu na duel, jak je upřesněno v FAQ). Zkrátka, že pro líznutí karty z balíčku musí být nějaký důvod spočívající v zahrání psolední karty na ruce a pokud zapomenu, nelze již zpětně líznout. Prosím o vysvětlení, jak je třeba vlastnost postavy Suzy Lafayette chápat. Díky.
wometak
 
Posts: 3
Joined: 03 Apr 2012, 08:17

Re: Suzy Lafayette

Postby Hrošík97 » 03 May 2012, 15:29

Nevím jak ve tvojí verzi Bangu, ale v mojí je u Suzy Lafayette tohle:
"Jakmile nemá žádnou kartu v ruce, jednu si vezme."
Není tam ono slovo kdykoli. To řeší problém a tím pádem, když si hráč zapomene líznout, jeho chyba a už nemůže žádat o líznutí později.
Hrošík97
 
Posts: 133
Joined: 11 Feb 2012, 18:48

Previous

Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest