Page 1 of 1

Několik otázek na postavy

PostPosted: 01 Jan 2015, 19:12
by walluigy
1. Johny Kisch: Jeho schopnost funguje tak, že když zahraji (položím na stůl) modrou, či zelenou kartu, tak všechny karty se stejným jménem jsou odhozeny? i moje? (kdybych měl třeba 1 železnej plát na stole a druhý tam položil, tak musím ten první odhodit)
2. Pixie Pete: Kolik si líže karet a kolik má životů? Někde jsem našel 3, někde zase 4 tak nevím.
3. Greygory Deck: Stala se mi situace měl jsem greygoryho decka. Jako postavy jsem si lízl Jourdonnaise a lucky luka a zároveň jsem měl barel. Takže při každém bangu jsem si lízal 4 karty, bylo to dobře?
4. Lee Van Kliff: Když zahraju wells fargo a poté použiju bang, tak si lížu 6 karet? Můžu ten bang použít, když jsem ho získal z těch 3 karet, co jsem si líznul

Díky za odpovědi.

Re: Několik otázek na postavy

PostPosted: 02 Jan 2015, 11:00
by andy636
1.) Netuším... Povedal by som, že dôležité slovko je 'zahratie'. Totiž je jasné že to platí na hnedé karty. Je však možné, že to nemusí platiť na modré karty, prípadne u zelených kariet to bude platiť až po odhodení... Na toto by ti však odpovedal skôr benabel
2.) Aj v českej aj v anglickej verzii: začína s 3 životmi/kartami (4 pokiaľ je šerif) a ťahá si 3 karty... Autor hry na svojom blogu píše, že v starších verziách hry si ťahal 4 karty (čo je samozrejme veľa).
3.) Malo by to byť asi takto:
1.Ťaháš si na Jourdonnaise 2 karty, jednu použiješ, jednu odhodíš
2.Ťaháš si na barel 2 karty, jednu použiješ jednu odhodíš
Ťahať si naraz všetky 4 karty by nemuselo byť úplne fér - Ak sa totiž bangu vyhneš už v prvom kroku neťaháš si ďalšie 2 karty, ktoré potom mohol získať niekto iný...
Čo sa týka samotnej postavy: vo FAQ je písané, že ak je medzi schopnosťami postavy rozpor treba vybrať iba 1 schopnosť ktorú použiješ, sú tam tiež napísané 3 príklady.
4.)Áno lizneš si 6 kariet. Myslím, že môžeš v pohode použiť aj karty získanú z prvých 3 kárt. Dôležité je tiež to, že v takomto prípade sa aktívna karta balíčku Divoký západ mení iba raz a každý efekt karty môžeš tiež zopakovať iba raz.

Re: Několik otázek na postavy

PostPosted: 01 May 2015, 12:41
by gygabyte
walluigy wrote:1. Johny Kisch: Jeho schopnost funguje tak, že když zahraji (položím na stůl) modrou, či zelenou kartu, tak všechny karty se stejným jménem jsou odhozeny? i moje? (kdybych měl třeba 1 železnej plát na stole a druhý tam položil, tak musím ten první odhodit)
2. Pixie Pete: Kolik si líže karet a kolik má životů? Někde jsem našel 3, někde zase 4 tak nevím.

1. Nemuzes pred sebe vylozit dve karty stejneho nazvu, takze toto nemuze nastat.
2. Tři životy, tři karty.