Několik otázek na postavy

od Apache po Willyho

Několik otázek na postavy

Postby walluigy » 01 Jan 2015, 19:12

1. Johny Kisch: Jeho schopnost funguje tak, že když zahraji (položím na stůl) modrou, či zelenou kartu, tak všechny karty se stejným jménem jsou odhozeny? i moje? (kdybych měl třeba 1 železnej plát na stole a druhý tam položil, tak musím ten první odhodit)
2. Pixie Pete: Kolik si líže karet a kolik má životů? Někde jsem našel 3, někde zase 4 tak nevím.
3. Greygory Deck: Stala se mi situace měl jsem greygoryho decka. Jako postavy jsem si lízl Jourdonnaise a lucky luka a zároveň jsem měl barel. Takže při každém bangu jsem si lízal 4 karty, bylo to dobře?
4. Lee Van Kliff: Když zahraju wells fargo a poté použiju bang, tak si lížu 6 karet? Můžu ten bang použít, když jsem ho získal z těch 3 karet, co jsem si líznul

Díky za odpovědi.
walluigy
 
Posts: 1
Joined: 01 Jan 2015, 18:53

Re: Několik otázek na postavy

Postby andy636 » 02 Jan 2015, 11:00

1.) Netuším... Povedal by som, že dôležité slovko je 'zahratie'. Totiž je jasné že to platí na hnedé karty. Je však možné, že to nemusí platiť na modré karty, prípadne u zelených kariet to bude platiť až po odhodení... Na toto by ti však odpovedal skôr benabel
2.) Aj v českej aj v anglickej verzii: začína s 3 životmi/kartami (4 pokiaľ je šerif) a ťahá si 3 karty... Autor hry na svojom blogu píše, že v starších verziách hry si ťahal 4 karty (čo je samozrejme veľa).
3.) Malo by to byť asi takto:
1.Ťaháš si na Jourdonnaise 2 karty, jednu použiješ, jednu odhodíš
2.Ťaháš si na barel 2 karty, jednu použiješ jednu odhodíš
Ťahať si naraz všetky 4 karty by nemuselo byť úplne fér - Ak sa totiž bangu vyhneš už v prvom kroku neťaháš si ďalšie 2 karty, ktoré potom mohol získať niekto iný...
Čo sa týka samotnej postavy: vo FAQ je písané, že ak je medzi schopnosťami postavy rozpor treba vybrať iba 1 schopnosť ktorú použiješ, sú tam tiež napísané 3 príklady.
4.)Áno lizneš si 6 kariet. Myslím, že môžeš v pohode použiť aj karty získanú z prvých 3 kárt. Dôležité je tiež to, že v takomto prípade sa aktívna karta balíčku Divoký západ mení iba raz a každý efekt karty môžeš tiež zopakovať iba raz.
User avatar
andy636
 
Posts: 206
Joined: 07 Sep 2010, 18:02

Re: Několik otázek na postavy

Postby gygabyte » 01 May 2015, 12:41

walluigy wrote:1. Johny Kisch: Jeho schopnost funguje tak, že když zahraji (položím na stůl) modrou, či zelenou kartu, tak všechny karty se stejným jménem jsou odhozeny? i moje? (kdybych měl třeba 1 železnej plát na stole a druhý tam položil, tak musím ten první odhodit)
2. Pixie Pete: Kolik si líže karet a kolik má životů? Někde jsem našel 3, někde zase 4 tak nevím.

1. Nemuzes pred sebe vylozit dve karty stejneho nazvu, takze toto nemuze nastat.
2. Tři životy, tři karty.
gygabyte
 
Posts: 1
Joined: 01 May 2015, 12:37


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest