Page 1 of 1

el gringo

PostPosted: 01 Sep 2013, 15:28
by Strike
u el gringa je napsáno: pokaždé když je zasažen hráčem, veme si kartu z ruky tohoto hráče. počítá se jako zásah i když hráč zahraje indiány? nebo třeba když bandita ztratí poslední život kvůli indiánům, veme si hráč který je zahrál odměnu 3 karty? (zabili ho indiáni ne?)

Re: el gringo

PostPosted: 01 Sep 2013, 21:53
by MarKr
El Gringo si líže při zásahu Indiány i kulometem (ne při výbuchu Dynamitu)...Pokud sám zahraje Duel proti někomu a duel prohraje, nelíže si kartu, protože ho zranila jeho vlastní karta, ne karta zahraná protivníkem...

Pokud Banditu někdo zabije zahráním Indiánů, myslím si, že si hráč odměnu bere (sice zabíjeli indiáni, ale hráč je poslal...) - tímhle si nejsem jistý, ale hrajeme to tak... ;)

Re: el gringo

PostPosted: 02 Sep 2013, 08:00
by benabel
Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.

El Gringo: Kdykoliv mu je sposobena strata zivota inym hracom, lizne si 1 nahodnu kartu z jeho ruky.

Plati i pri Indianoch, Kulometu, ... .

Re: el gringo

PostPosted: 04 Sep 2013, 09:28
by MarKr
Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.

Jak to proběhne? Formou dodatku k pravidlům? Kdy to můžeme očekávat?

Re: el gringo

PostPosted: 30 Jun 2015, 21:09
by AdecDuracka
Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? :) DIki za odpoved :)

Re: el gringo

PostPosted: 11 Jul 2015, 23:30
by Honik
AdecDuracka wrote:Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? :) DIki za odpoved :)

Podle mého ano. A navíc je to sranda :D