Otázočka

od Apache po Willyho

Otázočka

Postby Gondo » 02 Aug 2013, 09:08

Nwm či som si zle prečítal pravidlá alebo neco ale nwm jednu vec.
Karta pivo ide hrat vzdy nie??? NO Ano ale ide hrat aj ked su posledny dvaja v hre. Toto som nikde nenasiel ak mi niekto odpovie budem rad. DIKI :D
Gondo
 
Posts: 2
Joined: 15 Jul 2013, 21:32

Re: Otázočka

Postby benabel » 02 Aug 2013, 22:00

Ano, kartu PIVO ide hrat i v hre 2 poslednych hracov, ale nema ziaden efekt. Uz nedoplna zivoty.
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: Otázočka

Postby MarKr » 03 Aug 2013, 08:40

Jak psal Benabel - použít jde, ale nedoplní život...dá se toho využít když se z nějakého důvodu potřebuješ zbavit karet na ruce... stejně je to s Apache Kidem a károvými kartami - lze je proti němu zahrát, ale nemají žádný efekt...
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: Otázočka

Postby harry403 » 21 Aug 2013, 16:47

Ja mám všetky rozšírenia a hráme to tak, že v zlatej horúčke vyhodíme pivo a zoberieme si valoun zlata, ktorý sA neskôr hodí :D
harry403
 
Posts: 4
Joined: 09 Aug 2013, 11:08


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest