el gringo

od Apache po Willyho

el gringo

Postby Strike » 01 Sep 2013, 15:28

u el gringa je napsáno: pokaždé když je zasažen hráčem, veme si kartu z ruky tohoto hráče. počítá se jako zásah i když hráč zahraje indiány? nebo třeba když bandita ztratí poslední život kvůli indiánům, veme si hráč který je zahrál odměnu 3 karty? (zabili ho indiáni ne?)
Strike
 
Posts: 3
Joined: 19 Aug 2013, 19:25

Re: el gringo

Postby MarKr » 01 Sep 2013, 21:53

El Gringo si líže při zásahu Indiány i kulometem (ne při výbuchu Dynamitu)...Pokud sám zahraje Duel proti někomu a duel prohraje, nelíže si kartu, protože ho zranila jeho vlastní karta, ne karta zahraná protivníkem...

Pokud Banditu někdo zabije zahráním Indiánů, myslím si, že si hráč odměnu bere (sice zabíjeli indiáni, ale hráč je poslal...) - tímhle si nejsem jistý, ale hrajeme to tak... ;)
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: el gringo

Postby benabel » 02 Sep 2013, 08:00

Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.

El Gringo: Kdykoliv mu je sposobena strata zivota inym hracom, lizne si 1 nahodnu kartu z jeho ruky.

Plati i pri Indianoch, Kulometu, ... .
User avatar
benabel
 
Posts: 376
Joined: 22 Jul 2010, 20:14

Re: el gringo

Postby MarKr » 04 Sep 2013, 09:28

Texty schopnosti sa budu upravovat, aby bolo viac zrozuminitelnejsie.

Jak to proběhne? Formou dodatku k pravidlům? Kdy to můžeme očekávat?
MarKr
 
Posts: 100
Joined: 19 Apr 2012, 01:51

Re: el gringo

Postby AdecDuracka » 30 Jun 2015, 21:09

Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? :) DIki za odpoved :)
AdecDuracka
 
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2015, 21:06

Re: el gringo

Postby Honik » 11 Jul 2015, 23:30

AdecDuracka wrote:Ked ma postava El Gringo posledny zivot a zabiju ho, ma pravo si tahat kartu od toho, kto ho zabil a dufat, ze je to pivo?? :) DIki za odpoved :)

Podle mého ano. A navíc je to sranda :D
Honik
 
Posts: 6
Joined: 04 Feb 2011, 20:13

Re: El Gringo

Postby Johny222 » 01 Nov 2021, 08:43

EL GRINGO

Vždy, když díky nějakému hráči ztratíte životy, vezměte si z jeho ruky náhodně jednu kartu za každý život, o který přijdete. Tato schopnost neúčinkuje, pokud byste měli ztratit svůj poslední život. Když dotyčný hráč nemá v ruce dostatek karet, respektive žádné karty, máte smůlu! Nezapomeňte, že zranění způsobená Dynamitem se nepřiřazují žádnému hráči. Jestliže zahrajete Duel a přijdete o život, protože neodhodíte kartu BANG!, kartu si od protivníka neberete.
Johny222
 
Posts: 55
Joined: 23 Oct 2021, 16:59

Re: el gringo

Postby Jareck » 24 Jan 2022, 18:45

Jak je to El Gringo vs Derrenger?

Byl jsem jiná postava (Sam vouture), dal jsem Derrenger, ubral jsem život a neměl jsem kartu, ale díky Derrenger jsem si ji dobral.
Ma El gringo právo si ji vzít?
Jareck
 
Posts: 1
Joined: 24 Jan 2022, 18:42


Return to Postavy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron